Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 389 ggr
Wippen
0

Vilken rysare!!

I söndags var Korks Div II lag iväg och tävlade dressyr, det vart en riktig rysare då inför sista start så ledde Bälinge med en poäng och dem hade ett riktigt duktigt ekipage som sista start och vi hade Steffi med Wippen, Bälinge ryttaren fick bra poäng och vi sade inget till Steffi för att hon inte skulle känna någon press och hon går in och rider ett klockrent program Lätt B:1 och Kork vinner med tre poäng, jisses vad spännande det var, Steffi vann även den individuella starten med 65,52%

Det var 34 starter totalt varav en A-ponny två B-ponnier och resten C och D och hade man slagit ihop alla så hade Steffi blivit femma totalt så vilken shettis vi har han är helt gudomlig och Steffi är så himla iskall i dessa situationer

Här nedan kan Ni se resultaten http://www.laggafrk.se/tavlingsresultat/20070923/tavlingsresultat20070923.phpKorks

hästlag vann även dem i söndags i dressyren, dessutom har vi en tjej som heter Magdalena Skatt som vann Intermediare i fredags på Djursholm samt kom två i Grand Prix dressyr, så Kork har varit väldigt framgångsrika i helgen riktigt roligt måste jag säga

MVH
Ann-Karin

Trim
0

WOW! GRATTIS!SkrattandeSkrattande

Jag är mållös av beundran! Vad kul! Jag håller tummarna att KORK vinner div II.

//Anne-Lie

Charlotte-Aveback
0

Stort grattis till ännu ett fint resultat och en fantastisk prestation av Steffi och Wippen! Glad

Ann-Christine
0

Instämmer med tidigare inlägg, STORT GRATTIS Glad

Wippen
0

Tack Alla det var riktigt roligt, hoppas att det går lika bra den 7/10-07Skrattande