god morgon 27 september
morrn morrn
hoppas alla mår bra idag. Själv börjar väl förkylningen släppa tror ja. Mest hostan kvar.
Ska strax bege mig till jobbet. Jobba några timmar och sedan åka ut till pållarna. De har sovit inne i natt också så de får bli mockning idag. Men de går ganska snabbt att mocka och de är ganska härligt ändå.
Cilla var piggare igår. Kanske buttan hjälper. Hoppas på provsvar i eftermiddag. Vore skönt att få veta vad det är innan helgen.
Ha en riktigt bra dag alla
ps bifogar en bild. Full fart mot 70 skylten =)

Morrn morrn , idag ska vi bege oss till Stockholm och Solvalla då Amanda ska tävla i Agria finalen imorgon med Lilla My och Kriteriet på söndag med Dalsgårds Jasmin, så nu hoppas jag att det blir super fint väder hela helgen i Storstan ;-)

Morrn morrn här är dagen fullspäckad med allt man måste göra, just nu ser det ut att bli fint väder men kan ju ändras fort. Ska snart på utvecklings samtal på 6-års med minsta. Först vill hundarna ut. Ha en bra dag

Morron!
Nu drar även jag till Stockholm för att hitta EN häst på auktionen. Det finns bara 470 att välja mellan.
#1 Lycka till med tävlandet i helgen.

God morgon!
Ska strax ge mig aväg till stallet och köra Gardenia. Hoppas inte banan är för dålig nu när det regnat så mycket…
I eftermiddag ska jag gå på ventilering och ikväll är det dags för en "prova på" lektion i Salsa =)
#1 Lycka till!!
#3 Lycka till att hitta framtidens Derby- och elitloppsvinnare!!
Hoppas alla får en bra dag!!
God morgon!
Jag har blivit grymt förkyld under natten, så nu sitter man här på jobbet och snörvlar, hostar och nyser
.
#1. Lycka till på Solvalla
God morgon! Är inte sjuk men känner mig SÅ trött! Dock ser jag framemot helgen då syrran kommer hem m familj o hälsar på. Hennes äldsta o jag ska rida ut ihop och det ska bli kul. Syrran får gå brevid m Kelda…

God dag! Här är det lugnt men BLÅSIGT idag, vågar knappt sticka ut huvudet, vet inte om jag blåser bort… Hästarna hade inte lyft än iaf, fast blåser det lite till så vet man ju aldrig, haha
Ha en fortsatt bra dag!
#1 Välkommen till rätt sida av Sverige
och lycka till!
Har haft utbildning på jobbet i dag så just nu är det mycket som snurrar i huvudet och som ska bearbetas. Den här årstiden är inte roligt, jag fryser jämt!

God eftermiddag!
Snacka om en fruktansvärt tråkig dag i skolan. Få höra om insektspollinering i tomatodlingar i växthus och ngn risodling i Afrika som angreps av ngn insekt var inte direkt vad jag ville lyssna på. Konstigt här inte finns ngn som kan ngt om insekter i det svenska lantbruket. Säkert varit mkt intressantare att vara på möte idag…
Cykeln har jag äntligen (tror jag) fått däcket monterat rätt på. Gick emot innan och skavde av gummit. Tacka vet jag bilen, där är det betydligt enklare att byta däck :-)
Resten av eftermiddagen/kvällen/natten ska ägnas åt diverse pluggande. Riktigt intressant ämne dessutom så det är helt ok.

God kväll!
Har fått prov nu i so som vi ska ha den 10:de Men åker till min far i helgen. Då blir det plugga av. Måste göra lite mer än 15 sidor i min svenska bok i kväll oxå :S Måste hinna med och sticka lite. Körde Effi idag hon gick KANON! nu blir det defenitift nytt reokrd om hon håller på såhär :)