Cosmos
Casper
Cindy
Castor
Cassis

Cleopatra
Cerise
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Caramba
Cassius Clay
Cerwin
Ceasar
Caprillo/Caprilli
Cetrea
Amor vincit omnia 
Camilla 
Min C-kull fick namnen Cacao, Cocos och Cassis

Charmy, Cherrie, Cherry, Cirocco, Cilla, Cirus, Calle, Cubus, Cubik, Cactus, Cream, Celia, Charmör, Charmonie, Chello, Chabo, Crabbe, Crippe,
Calypso, Chili, Cinnamon (Kanel på engelska), Cocos, Cacao (haha, det är namnen på alla marsvin jag har haft/har). Choco, Choco Pop, Chocolate, Chocolate Chip …
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Cruella, Chivas, Chance, Charlie, Challe,

Crut
Casper
Comet
Cirkla
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Carisma

Corint
Coco dinah
casper
chopain
chaplin
curage

sto eller hingst?ja tycker Jenca eller Jotex…dom ä fina tycker jag..min shettis heter Jenca…=)
#11 hehe du dom är redan utskriva, tänkte på dom andra trådarna om namn
Mina fölisar till sommaren är redan döpta
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
puttar en vända

Caramell
Candy
Caritza

Caprice - Cinderella - Celine - Cowboy - Calvados
CAMILLO
Cadilla, Caila, Caisa, Caissa, Caisy, Caja, Cajsa, Cala, Calida, Calina, Calissa, Calista, Calla, Calli, Callie, Callvi, Cally, Camelia, Camella, Camila, Camilia, Camilla, Camina, Camira, Cammi, Camomill, Camomilla, Canasta, Canda, Candela, Candelia, Candi, Candida, Candina, Candra, Candy, Canessa, Canita, Canna, Capella, Cappie, Capri, Caprice, Cara, Caramell, Caramelle, Carella, Carena, Carenia, Caressa, Cari, Carima, Carina, Carisma, Carissa, Carita, Caritsa, Caritza, Carizma, Carla, Carlina, Carlotta, Carma, Carmel, Carmela, Carmelia, Carmelita, Carmella, Carmen, Carmencita, Carmensita, Carmi, Carmilla, Carmina, Carmita, Carna, Carol, Carola, Carolin, Carolina, Caroline, Carolita, Carona, Carpa, Carrie, Carry, Casandra, Cassandra, Cassi, Cassia, Cassie, Castella, Catalina, Catinka, Catja, Cavalina, Cavanna, Cavata, Cavatina, Caviola, Cayenne, Cecilia, Cedra, Celaya, Celesta, Celeste, Celi, Celia, Celie, Celika, Celina, Celinda, Celine, Cella, Celta, Cemona, Cendy, Cenflora, Cenia, Cenika, Cenise, Cenita, Cenja, Cenni, Cenora, Cenorita, Censy, Centa, Centina, Centra, Cera, Ceraja, Cerena, Cerese, Ceri, Cerice, Cerina, Cerise, Cerita, Cerly, Cerola, Cerona, Certina, Cerva, Cervina, Cesan, Cesia, Cesilia, Cesina, Ceska, Cessa, Cessan, Cessi, Cessie, Cessy, Cesta, Cesti, Cestita, Ceyla, Champa, Chanelle, Chanett, Chanette, Channa, Channy, Chansa, Charina, Charisma, Charita, Charlott, Charlotta, Charlotte, Charmi, Charmy, Chasmin, Chenny, Cherie, Cherry, Chessi, Chessy, Chetty, Chilla, Chimmy, Chinette, Chira, Christy, Chrysanta, Cia, Ciara, Cibelle, Cicci, Cicilia, Cikoria, Cila, Cilia, Cilla, Cilva, Cimona, Cimone, Cinda, Cinderella, Cindi, Cindie, Cindra, Cindy, Cinella, Cinita, Cinja, Cinna, Cinta, Cintha, Cintia, Cintra, Cira, Ciri, Cirka, Cirona, Cirra, Ciscelia, Cisela, Cisella, Cisilia, Ciska, Cissa, Cissan, Cissel, Cissela, Cissi, Cissy, Cita, Citara, Citra, Citrona, Cittra, Civa, Clara, Clari, Clarinda, Clarissa, Clarita, Clarry, Clary, Claudia, Clea, Clementina, Cleo, Cleola, Clera, Clivia, Cloetta, Clorina, Cobra, Coco, Coletta, Colette, Colina, Colita, Collina, Comtesse, Connie, Consita, Constance, Contessa, Contra, Cora, Corall, Cordelia, Cordella, Cordia, Cordula, Coretta, Corina, Corinna, Corinne, Corita, Cornelia, Cornelle, Cornetta, Cornilla, Corona, Cortina, Coruna, Crinolin, Cristyr, Cruella, Cykla, Cylvi, Cyndie, Cynita, Cynthia, Cyntia, Cyrana, Cyranda, Cyrelle, Cyrene, Cyrila, Cyrilla, Cyrita, Cyritha,
#18 Oh! herregud vad du varit effektiv..

Champion

haha ..
ingen ide att ja säger något för det ja säger är nog redan någon som har sagt så mycket som alla skriver här :D
COPITAR….hockeyspelare det med:)
Cattis. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Eller Catrin kanske… 
mina kommande bebisar är redan döpta
och det blev varken cattis eller catrin……….

#23 Bleh! :-)
#24 Hmpfff! :-)
#25 Tur för dem det, så kan man ju inte döpa hästar heller! :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

En welsh vi hade hette Carino, fint namn tkr jag iaf!

Cosmopolitan, Cretong

Cirkus <3

Cirkus eller cellsius :>
#29+30. Fölen är redan döpta =)

#31 Förvisso. Men förhoppningsvis kommer det föl även nästa år. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Coffee 

Hej!
Chopard tyckte jag var vackert=) En blandning av Chopin och leopard.
/Anki Sjödin