Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 634 ggr
zettan
0

god morgon 28/9

morrn

Här blåser de rejält ute. Skulle inte förvåna mig om man blåser bort idag. KAn ju hoppas att man får me vind till jobbet så de går fort att ta sig dit Skrattande. Blit till att ringa veterinären idag då ja fick provsvaren på borelia och elichios hem i brevlådan igår. Dom visade nehativt som tur var. Nu ska vi bara se vad de kan vara med henne. Kan de vara fång ändå tro? ja ja får se vad veterinären säger.
  I eftermiddag blir de körning på schemat. Både Rosa och D ponnyn ska ja försöka hinna med. Sen är de helgSkrattande

ha en bra dag

Annette
0

God morgon!

Det är ju becksvart ute. Skönt det är fredag. I helgen skall inte jag vara på jobbet en enda minut. Så här års är der rätt enformigt med alla löv.

#0. Tråkigt med din ponny. Vad har hon för symptom?

Hanna-D
0

God morgon!

Sitter på jobbet men har tankarna någon helt annanstans. I går bokade jag biljetter till Holland så nu känns det "på riktigt" Skrattande Finns riktigt billiga flygbiljetter just nu, för ca 400-500 kr. Det ska bli så kul, synd att det är så långt kvar bara…

#0 Hoppas hon kryar på sig och mår bättre snart.

Ha en bra dag!

ElisabethA
0

God morgon!
Salsan igår var en fortsättningskurs och ganska mycket över den nivå där jag befinner mig, men det var jättekul ändå :)

Ska sitta och plugga hela dagen idag så det blir stallet ikväll.

#2 Kul Hanna att du har bokat biljett till Holland! Det har vi också gjort Flört Ska bli så himla kul!!! 

Hoppas alla får en bra dag!

Puzzel
0

Morrn har varit ute 1,5 timme me hundarna skönt. Lämnade barnen på vägen äldsta ska vara med i inspelningen av Odens rike av UR SVT som spelas in på Gunnes gård här i Upplands väsby . Gunnes gård är en vikinga by de byggt upp som används att visa hur det såg ut då. Annars idag blir det att göra klart matten. Beställa prov tid till matte o Svenska då min ena lärare gav mig del 1 två gånger. Kommer regna idag men va inte så fasligt kallt ute eller vart jag varm för jag gick i rask takt. Jaja ha en bra dag allihop

Hoppas du får svar i dag Sandra, Kul Hanna o Elisabeth att åka till Holland hade jag också gärna gjort.

Hanna-D
0

#3 Fick snabba på när det var så billigt, det hann faktiskt gå upp 3 Euro så jag vågade inte vänta längre Glad

Ellinor Johansson
0

# 5 Ska du åka på föruttagningen i Dec.?

Hanna-D
0

#6 Antagligen inte.

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!
Har haft en usel morgon…inte nog med att jag inte sovit ordentligt inatt, utan givetvis skulle jag fösova mig…vaknade kl. 9 när jag skulle vara på jobbet :o/ …givetvis var det motvind heeeeela vägen till tåget…när jag väl stressat dit så får jag se att alla tåg är försenade. Nu är jag på jobbet i allafall…..får hoppas resten av dagen flyter på OK.

Ha en bra dag gott folk!!

Ps: Håll tummarna lite extra för Gonkans dotter och Annas Hippotekets Esska som ska köra i Agria finalen på Solvalla idag,   *lycka till*

kristina-axtorp
0

#2,3 Kul att det blir fler och fler som tar sig till hingstpremieringen! Då syns vi där nere!

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Då var den här veckans föreläsningar också avklarade och vi är en vecka närmare tentan… Dags att sätta igång på allvar med pluggandet känns det som. Först ska jag dock ha den här eftermiddagen och kvällen ledigt och bara ta det lugnt. Börjar känna mig ordentligt förkyld och har riktigt ont i huvudet.

Är lite avundsjuk på alla ni som ska åka till Holland…