Nya artiklar
Har ni några önskemål om nya artiklar ni vill att vi ska publicera här inne??
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Visa för hand?
-Shettis trav resultat mm
Agility
Fölning
Olika sjukdomar hos ston och hingstar (alltså t ex betäcknings- och fölningsrelaterade)
Genetik
Kanske hur en utställning går till för de som är nya? Med allt från hästägarförsäkring till hur visningen går till.
Någon hingst (eller sto för den delen) som betytt mkt för aveln, t ex Rosson eller Rockall.
Kommer nog på mer senare 

Transport, skydd och säkerhet 

#3 Finns det special transporter,skydd, extra säkerhet som bara gäller för shettisar??

Transporter finns det ju special för ponny, och vi transporterar nog kanske lite annorlunda eftersom vi får plats med fler 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
ojoj så många bra tips. Det är ju kanon.
Körningens alla grenar… trv, martonkörning, bruks osv?

När det gäller bruksbiten är jag mkt dåligt insatt. Ni som har föreslagit dessa artikelämnen, ni känner er inte sugna/manade att skriva en artikel vi får använda här på sajten?
Jag skulle vilja ha lite "kom-igång" artiklar om trav, galopp, agility, burkskörning, precision, dressyrkörning, maraton osv. Typ, så här går det till, hit kan man vända sig osv.
Vi välkomnar även artiklar i andra ämnen utöver bruks "utifrån". Så att det inte bara är min eller mina medarbetares "vinklar" på allt.
Vill ni skriva om ngt? Kontakta gärna mig isf per mail eller PM.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Genetik!!
varför inte en artikel om hur det går till på hingstpremiering? det finns mycket tips att ge här. Det är ju så annorlunda från stopremiering
#10 ja super bra
#2: Hur en utställning går till finns det en artikel som berör. Kanske går det att komplettera den med det du saknar?
Vänliga hälsningar
Niklas
#12 Den har jag missat 
Man kanske kan komplettera den ändå. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

#8 Men Cattis, snart har du plagierat hela Shetland Nords hemsida här… 

PS! Fatta att jag skämtar nu…

Tömkörning, trick-träning/frihetsdressyr.