God Morgon 29/9 2007
God Morgon!
Här har vi verkligen riktigt höstrusk just nu. Har legat vaken i natt och lyssnat på stormen och nu regnar det oxå….Brrrr…. Men det är ganska "varmt" ända, ca 10 grader. Ska strax ut och titta till pållarna, känns lite "kymigt" att ha dom ute i detta men de har ordentligt att äta och ska ju klara detta…. Hoppas det klarnar upp något under dagen….
Ha en bra dag alla!!

Anette hann före Annette, så jag flyttar mitt inlägg hit, trevligare med sällskap ;)
Idag blir det full fart. Först hästarna, sedan behöver kylskåpet fyllas på. Därefter skall två shettisar ID-kollas.
Framåt kvällen skall jag och barnen ut och äta med min mamma. Hon har flytt hemmet idag, pappa ska ha "gubbkalas", försenat 65-årskalas för sina barndomskamrater. Lika bra att lämna pojkarna ifred med smörgåstårtan ;) Ikväll skall jag för en gångs skull titta på TV, mitt favoritprogram Svensson, Svensson har ju kommit tillbaka :)
Ha en bra dag och lycka till ni som skall till Jälla!

….
God Morgon!
I dag är det blåsigt och mulet här. Trots det blir det full rulle hela dagen. Får gäster på 30 personer i dag så jag tror det kommer rulla på ganska bra i dag….
Hoppas alla få en trevlig lördag! 

Go Morgon
Fruktansvärt väder, blåst o ösregn. Igår fick faktiskt mina fölisar o mammor komma in på natten.. nu får det vara bra, de andra kan va ute ett tag till men inte mina bebisar.
Idag ska det köras skit… jätte skoj i ösregnet, sen blir det party ikväll, Gubbens arbete ska ha stort galej, så det ska bli skoj..
Ha en bra dag:)

morrn morrn
här öser regnet ner och de blåser. Häsarna fick faktiskt på sig regntäcken idag så de är nog glada. Ska strax ut till stallet och mocka och förbereda för kvällen. Hoppas på att de blir lite bättre väder i eftermiddag.
Förkylningen verkar ta nya tag idag så sjutton vad ja nyser och hostar. Nu vill ja snart bli bra. Somnade jätte tidigt igår kväll och sov länge idag.
Hoppas alla får en bra dag
Go middag!
Fy nu är det verkligen höst, blåst, regn och jätte kallt.
Idag blir det till att städa för huset är uipp och ner efter att köket har fått ny färg.
Sen ska grabbarna hämtas hem för hovis kommer på tisdag men släpet ska in och renoveras efter dikeskörningen.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Tja!!!
Jag sitter på Rättspsyk i Säter och funderar över livet:). Varför är man här egentligen…när hela världen är full av andra jobb?? Man kan ju ta anställning i vad som helst, hörde att ngn hade avhandlat en forskarstudie i renlighet på toaletter…så nog är det en galen värld vi lever i??? Funderar starkt på att plugga vidare och göra ngt helt nytt…
Här i Dalarna och Säter ÖSER regnet ner och det är inte lite vatten från himlen som faller.. Idag åker ytterligare en ponny från gården så sen finns det bara 4 st kvar. Har ett vackert 1-års sto (Welsh sek b kat c) till salu. Skulle du vara intresserad så kan du PM:a så kan mer info ges.
Har betalat min Hollands resa nu så det är vad jag ser mest fram mot just nu. Kul att ha ngt att längta efter.
Ha en bra dag!!
God Middag!
Snart ska gubben och ett arbetargäng
börja gjuta golvet till nya stalldelen, jippie!! Så om 2 veckor eller nåt så har jag helt plötsligt en massa stallplatser, skönt! Även gödselplattan ska gjutas men det kanske får skjutas tills imorgon då regnet öser ner här, men blir det upphåll så gjuter dom även den, jösses vad skönt när allt är klart!! Och tur att man har en snäll och envis gubbe!!
Amor vincit omnia 

God dag!
Här var man uppe 5 imorse för att åka till premieringen på Jälla. Har precis kommit hem igen, är så nöjd med Savannah, hon skötte sig riktigt bra och fick 9.a på skritten, trots att hon är jättefet
just nu. Virvla tyckte det var lite läskigt och studsade mest runt, slutade på 37 poäng då hon inte ville ta ut stegen i traven idag och jag inte vågade driva henne (med risk att hon stack iväg i 120..) Nu är jag trööööött, ska sova en stund och ladda inför kvällen, då jag, dum som jag är, har lovat att hänga med kompisarna på fest.
Ha en fortsatt bra dag allihop!
#9 Har du mer resultat att dela med dig av? 

Här i Bromma har det regnat i dag och inte varit alls kul väder och hemma i Halmstad har det varit uppehåll så typiskt så. Ska snart köra ut till Täby och kusinen och äta middag *ler* man får ju passa på att hälsa på släkten när man är i storstan.
#11 Ge Amanda en FET spark i baken från mig, se bara till att hon kan sitta imorgon.
Håller tummarna!
Veritas odium paretFörvånad
#11 LYCKA TILL I MORGON VI HÄR I SKÅNE HÅLLER TUMMARNA!!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#11 Håller tummarna för Amanda och Jasmin i morgon! 

#11 Är du i Täby? Där bor jag.

#15 O nästan jag… :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.