Vem får du???
Jag fick Fredrik Ljungberg….rätt nöjd trots att världens vackraste Martin Stenmarck rök tidigt…

David Hellenius.
Stenmark rök här med. Attans!
Jag fick också Fredrik Ljungberg. Hade hellre tagit Persbrant ;-))
Amor vincit omnia 

jippppiiii jag fick måns hihi kan det bli bättre eller javisst danny e ju oxå med men men hahahahahah ;)

Zlatan..

Martin Stenmarck blev det.

Zlatan blev det här med, hmm…

Fredrik Ljungberg. Fanns ju ändå inga snygga killar med.. Johnny Depp kunde varit med tycker jag 
david hellenius här…inget bra pris….;-D föredragit stenmarck
Tobias Hysén…..vem är det?

Martin Stenmarck här. mmm goding imorgon ser jag honom live :)

David Hellenius här, ingen drömprins enligt min smak iaf 
Fick också Tobias Hysén….. Han var inge snygg:-/ Vet inte heller vem det är! *asg*

Måns! Bleh, sist att åka ut var Martin Stenmark. Hade hellre velat ha! Måns är ju vadå, 12 år gammal? :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Åh nej jag fick Zlatan Ibrahimovic,han jag avskyr!!!

#10 #13
Jag tror det är Glenn Hysens son.. Han spelar också fotboll..
MS…
Veritas odium paretFörvånad

Jag fick Martin Stenmark ??

#10 & 13 Tobias Hysen är en bra fotbollspelar och är helt rätt Glenn Hysens son , hänger ni inte med i fotbollsvärlden *flickor* ;-)..
ha ha jag försökte flera gånger men jag blev inte av med Zlatan och jag som verkligen inte gillar han *garv* jaja bara att inse att det är en Zlatan jag skulle ha …

skam den som ger sig efter 6 försök så fick jag äntligen min favorit Martin Stenmarck . 

Martin stenmark!! :D
Persbrandt åkte ut 2:a av alla! Muhu!

Jag fick oxå Hysén sonen.
Men man kan kanske byta in honom mot farsan… ? Inte för att jag kanske tycker att han är en högpoängare heller men han kan ju spela på erfarenheten.. 

"21 Fia intresserad av att byta?????

Jag fick Hellenius, vilket inte direkt tilltalar mig sådär direkt på stående koksnöt. Men om man lär känna honom så kanske…?
Tobbe Hysén åkte ut när jag ville ha nån som är intelligent… *fniss* Persbrandt ville inte se en komedi med mig… tråkmåns! Och Zlatan kan inte klä sig stiligt! Måns ville inte ta med mig hem… 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Gustav Noren fick jag.
Vem är det???
MS men jag hade mer än gärna tagit Danny
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Min sambo fick Isabella Scorupco, han kommer nog drömma våta drömmar inatt. 
Jag som trodde jag kände honom såååå väl blev lite förvånad över en del alternativ han valde. Diktera frågorna för era partner så kanske ni oxå får häpna och fnissa lite.

min sambo fick Marie Sernholm (heter hon väl) Jag blev inte alls förvånad över hans svar ,de var ju rätt lika mina ;-)
#18, uppfattar jag dig rätt om du inte vet vem det är?
I så fall återfinns han här längst till vänster:
Veritas odium paretFörvånad

Jag ser fram emot dejten med Måns Zelmerlöf *fniss*

Är det bara jag som har fått Alexander Skarsgård …? Lillponken …! 
#14 Fniss. Är Måns såå gammal? Jag "fick" förövrigt samma som dig. Kanske det bekräftar att vi (iaf jag) känner oss betydligt yngre än vad vi är?!

Martin Stenmark.

Jag fick Mikael Persbrant, mums

Zlatan jag sa Zlatan. Tja det kunde ju ha blivit värre - typ persbrant!
David Hellenius, Stenmarck åkte ut precis innan, ATTANS!!! var ju det bästa alternativet. Vad glad jag blev när zlatan åkte ut…

Ja fick MArtin Stenmarck

Någon som är sugen på lammkött o vill byta Måns mot Martin Stenmark? :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#38 Måns Slemmerlöv är inget för mej. Fick ju en riktig karl,. jag
#25 Gustaf Norén, född 1981, sångare, gittarist och låtskrivare i Borlängebandet Mando Diao. Han är grymt bra men inge vacker precis…:)
Tobias Hysén jag med. Visste inte heller vem det var men gissade pga efternamnet. Inte mitt förstahandsval i det gänget…
Fick Zlatan… 

Jag fick Martin Stenmarck, det tackar man för…..
Mikael Persbrandt

Tänkte på det , blev ju fullblod i det andra testet så då kanske man passar ihop med Zlatan i allfall 
Mikael Persbrant fick jag… undrar vad det handlade om, sexiga trosor och myspys på första dejten 

Jösses, Tobias Hysén, vad skall jag med honom till ;)
hur jag än svarar om jag svarar ärligt får jag den där jäkla karlen Persbrandt. Jag är ju bara mej själv. suck.
Tuva nuvotny är väl för 17 inte 34 år??? Izabella står som 25 ??? och det står vilka trosor mannen har på sej vid dejten… men hallo??!!!
#49 haha ja, jag har då inte ens testat tjejdaten…

Jag fick Måns Zelmerlöf 
#50 kanske är det riktat till tjejer som gillar tjejer? hm inte för jag gör det men ville kolla vilka tjejer som vart med
Martin Stenmarck blev det här :)

Zlatan…

Jag fick Danny Saucedo IdolDanny alltså. Trodde inte han var min typ direkt…

måns selmerlöv :P
Jag fick tyvärr måns

david hellenius eller vad han hette :P

david hellenius eller vad han hette :P n
#38, haha, jag kan byta ;D Jag vill ha glada Måns, så kan du ta gamlingen XD *skrattar*

tobias hysén .. haha
Ha ha denna gång fick jag Persbrandt, bättre det än förra testomgången, David ngt.. fick jag,blää!

Jag fick David Hellenius!!
Fredrik Ljungberg blev det …Kunde fått sämre..
Martin Stenmarck!! =) Wiiee..
Jag fick Martin Stenmark.. Helt okej ;)

Ja fick måns zelmerlöw hihi