Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett26-efterlysningar
Läst 1033 ggr
millakalla
0

Nils Poppe

Ägde en shettishingst 96-98 som heter Nila Poppe. Vi sålde honom till Åtvodaberg och jag undrar så hur han mår och hur det har gått för honom. Är det någon som vet? Han är född 1995 och är skimmel

RebeckaKihlberg
0

Var inte han med på ESG i Halmstad förra året? Aramis Rs246 -  Lolli-Poppan Rs4246 . Isf är han valack nu. Jag har kort på honom hemma på datorn.

millakalla
0

Jo det är han! Vet du vem som har honom nu? Om du vill får du jättegärna maila kort på honom…

RebeckaKihlberg
0

Jag har tyvärr ingen aning om vem som äger honom nu, men det finns säkert någon här som kan tipsa dig hur du ska hitta ägaren.

Jag skickar korten ikväll när jag kommer hem.

Rubiinen
0

Jag tror att jag såg honom på en tävling i Rappestad iår. Jag ska se om jag kan hitta vem som tävlade honom!

Rubiinen
0

Det var en tjej som heter Helena Johansson som tävlade honom.

Kris_J
0

Jag har tidigare i kväll PM:at ägar uppgifterna ur ESG katalogen till millakalla.

Veritas odium paretFörvånad

juventus
0

Tror jag såg honom i startlistorna till ponnytravet på Mantorp nu på söndag.Kan hända att jag kan ta något kort på honom.

RebeckaKihlberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen vidare bra bild, men ändå.

millakalla
0

Tack alla för era svar, och för bilden Rebecka! Sist jag såg honom var han mörk grå….

Ammiii
0

Jag har hans lillebror L.A.Casper! Ett riktigt charmtroll! :)
Men han tar nog lång tid på sig att bli vit!

Jag såg Nils Poppe på Mantorp, han såg fin ut men blev störd av andra hästar i loppet och tyvärr diskad. Men han travade bra!

Bild på L.A Casper

Ammiii
0

Deras lillebror L.A Miramis
Det är samma mamma på alla tre, Lolli-Poppan :)