Träningsdag Agility & Precision
18 april har vi:
AGILITY & PRECISIONSTRÄNING, HallstahammarPlats: Norrby, strax utanför Hallstahammar, Västmanland
Start: 10:00
Slut: ca 14:00
_Shetland Nord bjuder in till en trevlig träningsdag! _Passa på att träna din ponny i lugn och ro på de hinder som ofta förekommer på tävlingar. Det kommer finnas en agilitybana samt en precisionsbana uppställd. Välj själv om du vill träna riden/tömkörd precision och/eller riden/ledd/tömkörd agility.
Möjlighet finns att avsluta träningen med att starta en clear round till en kostnad av 30 kr/start. Tala om vid anmälan om du är intresserad av det, så att vi kan ta med tillräckligt med rosetter.
Kostnad: 70 kr per ponny - flera personer kan träna samma ponny om man vill. I priset ingår det korv med bröd samt läsk till alla deltagare!
Anmälningsavgiften betalas senast den 8 april till Shetland Nords pg 68 94 17-4. Märk betalningen med "Norrby" och ponnyns namn.
Vid fint väder (sol och varmt) är vi på stor ridbana, vid sämre väder är vi i ridhus.
Anmälan senast 8 april endast per e-post. Anmälan är bindande!
Ansvarig: Sanna Eriksson som även kan svara på alla frågor om dagen på e-postadressen ovan.
Varmt välkomna!

Glöm inte att anmäla till detta 😃
Kommer 😀

Påminner om att sista anmälningdags o sista betalningsdag är på onsdag!

Agilityträningen skulle jag och Fatima verkligen behöva men det är tyvärr min jobbhelg :( Kanske blir fler tillfällen något annat år?
Jag skickade mail och satte in pengar alldeles nyss. Ska verkligen bli superkul! :D

Hela 17 ponnyer är anmälda till detta arrangemang! Och 39 st föranmälda starter i Clear round. Superskoj!

Deltagarmeddelandet ligger ute på Nords hemsida, varmt välkomna!
Tack för en superkul och trevlig dag!
Jag och Ballerina kom hem mycket nöjda, glada och spända på framtiden! :D

Tack själv! Jätteskoj att träffa dig! Hoppas vi ses i maj ;)