god morgon 2 okt
morrn morrn
brr idag fryser ja som sjutton. De var 7 grader ute och de småregnade när ja var ute oh hämtade tidningen. Inget roligt alls. ska strax till jobbet och jobba lite. Vi hade möte på jobbet igår så vi får se om de blir bättre stämmning idag.
Sen hoppas ja kunna köra en av hästarna. HAde behövt börja med Zettan igen.
ha en bra dag alla

God morgon!
Friskt och härligt ute. Ska strax till Gardenia. Hon och jag ska åka bort till en kompis utanför Örebro och köra en sväng. Det ska som vanligt bli jättekul både för mig och Gardenia att få sällskap när vi tränar.
Hoppas alla får en bra dag!

Morrn här försöker man få alla barn att göra de det de ska innan skolan , men minstingen sätter sig på tvären och ska inte ha frukost, inte äta frukost eller dyl. Annars idag blir det lite plugga engelska och annat tur man umgås en del med engelsktalande. Sen i eftermiddag blir det en tripp ut till Puzz.
Ha en bra dag

Idag kommer 4åringarna från byns dagis hit på friluftsdag. Jag ska hämta dem med häst o vagn. Sen ska de rida på småhästarna, klappa kaniner, äta korv m bröd mm.

God morgon!
Igår firade jag o maken vår bröllopsdag, vi hade för en gångs skull barnvakt hela kvällen och var ute och åt och gick sen på bio. Inget avancerat alls, men väldigt skönt att kunna göra något ihop - utan barn. En toppentrevlig kväll. Men betalningen för det blev idag, eftersom man ju är aningens trött idag. Men det var det värt :-)
Idag skall jag passa på att få lite gjort i stallet tänkte jag.
Ha en bra dag alla!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God Morgon!!
Här är soligt och vindstilla och havet låg spegelblankt när jag körde hem från jobbet. Härligt!
Måste dock försöka få några timmars sömn nu, men får nog ta en skön promenad när jag sussat klart….
#4 Grattis i efterskott!! :O)

God förmiddag!
Nu har jag fått gjort min sista redovisning i den här kursen och även sista opponeringen. Skönt ha det över nu. Snart dags för tenta och jag är riktigt stressad och har nog aldrig haft sådan panik förr. Kommer aldrig hinna lära mig alla konsiga latinska namn, och inte heller allt annat jag behöver kunna. Borde ha pluggat i helgen och inte festat.. Hela fredagen och lördagen kommer gå åt till doktorspromotionen och eftersom jag är fanbärare har jag inte något annat val än infinna mig där.
#4 Grattis i efterskott!

#4. Jaså, var det på det du höll hus, jag saknade dig här igår. Men okej, det räknas som giltig frånvaro ;) Grattis!
Vilken underbar dag :) Solen skiner och jag kör löv för brinnande livet. Inte ens det känns enformigt i solskenet och med RixFM i lurarna. Tänker man sedan på roliga saker går allt som en dans.
I eftermiddag kommer grävarn, begravning på gång igen.
Nu skall jag inta en delikat och näringsriktig lunch, varmkorv i bröd för andra dagen i rad. (Om någon undrar så får resten av familjen ordentlig mat, jag har bara inte tid att laga den till mig själv just nu.) 

#4: Grattis Cattis & Jani! 
#7: Vad bra att du förtydligade det här med lunchen - jag var just lite orolig för din familj … 

God eftermiddag!
Snart ska jag till stallet och köra min lilla stjärna. Vi har ny häst som jag ska köra nästa år som inte är hanterad något så ska hälsa lite på henne är hon lugn så ska jag borsta henne. Får åka upp till sommarhagen och kolla till dom andra pållarna, så får dom lite äpplen.
Ikväll blir det väll so. Ha en fortsatt bra dag.