god morgon 3 okt
morrn morrn
Brr 4 grader varmt idag bara. Hua kommer frysa gott på cykeln sen. Ska strax till jobbet. Var roligt på jobbet igår och de måste varit mötet som hjälpte. Sen hur stämmningen var på eftermiddagen de har ja ingen aning om. De blir möte med försäkringskassan idag. Rät skönt faktiskt se om de har kommit på ngn lösning på hur vi ska göra.
Sen blir de att köra Rosa i kväll igen. Igår vart hon helt genomsvettig. Går i tankarna om ja ska raka men så vill man ändå att de ska ha sin goa päls kvar. Svårt delema de där.
HA en bra dag alla

Go morgon
Har lyckats få igån en dator en liten stund, men jag lever just nu utan Mail o Forumet.. är det någon som försökt skicka något till mig så vet jag inte om det.. hoppas få igång datan i slutet av veckan
Hade en mkt dålig dag igår, allt som kunde gå fel, gjorde det.. men men får hoppas det blir bättre idag..
Ha det bra

Skall till Mullsjö friluftshotell på teambuilding i två dagar. Jag har inte ens packat än, vi åker kl 8. Kanske bäst att sätta lite fart med det.
Ha en bra dag!

#2: Ha det så kul på teambuldingen!
Ont i halsen idag. Tur man är ledig. Har nog fått hästarnas förkylning (fniss)… Hästarna är fortfarande inte friska så nån utställning blir det ju inte.
sista dagen idag att anmäla Svalöv!

God middag!
Dagens föreläsningar är avklarade nu så resten av dagen ska ägnas åt att plugga inför nästa veckas tenta. Vill hellre åka på maskinvisning, men hinner tyvärr inte med det.
#2 Hoppas det blir roligt!
God Middag!
Har haft ett par kompisar här på förmiddagen så då blev det både häst, hund och läderprat ;-)) Och imorgon väntas det celebert besök från västgötasidan som för tillfället befinner sig på denna sida Vättern på kurs ;-)) Världens raraste människa är det i alla fall så det ska bli så kul att prata häst en stund ;-) Får se vad hon tycker om mina små "Kardborretroll".
Nu ska jag åka och hjälpa Malin att flytta in i sin första egna lägenhet. Barnen blir stora alldeles för fort!! Och så ska vi åka och hälsa på våra 1 årsgrabbar på hingstbetet är det tänkt, hoppas tiden räcker till allt bara för det blir mörkt fort nu för tiden.
Amor vincit omnia