beroendeframkallande
Är det någon mer än jag som är beroende av den här sajten? jag har nog sagt till min sambo att jag ska gå och lägga mig i en timme, men jag har fortfarande inte stängt ner sidan. Otroligt!
Men nu ska jag göra ett försök!
samma här, eller ja, jag ska göra läxorna men dom hinner jag nooog med senare

Det har jag varit länge.

Jadå.
#1 Du vet väl att det är fult att ljuga, hi hi
hahaha, joo jag vet ;) men nu ska jag ta kontrollen över högerhanden, styra musen till "logga ut" knappen. Jag måste klara det, jag måste, måste… ;D hahahaha, får se om jag lyckas..mihihi
#4 Hoppas att du inte lyckas, då måste jag ju lyckas oxå!

Jag röker inte, jag snusar inte, jag dricker nästan inte heller. Så någon last måste jag väl få ha
.
#7 Jo det är en bra last, men den kan vara ack så svår att ta sig ur om man vill det någon gång i framtiden.

Själv skulle jag både ha duschat och packat inför morgondagen, men här sitter jag och filurar. Det blev en lång arbetsdag, över 10 timmar, så jag känner mig lite seg.
#8.
Hemska tanke! Det vill man väl ändå inte!
Nä,den här sajten är väldigt bra!
jag skulle nog bara kalla det tidsfördriv… vissa dagar hamnar jag här inte alls. har man inte läst på en dag eller två orkar man sen heller inte läsa igenom allt och det blir då lätt så att man struntar i det flera dagar. Beroende… Nej. Inte jag faktiskt. Men visst är det kul ibland.
Man får ha lite självdisciplin :-) Skulle nog inte ha varken ork eller framförallt tid att sitta här hela dagarna.
Men en stund varje dag blir det nog allt =)

Tycker personligen att det är lika spännande varje gång man klickar på "Senaste inläggen" för att se vad som hänt sedan sist! 
Finns det kanske något nytt, intressant inlägg där man får möjlighet att utöka sin kunskap eller har det kommit några nya, kloka svar på kluriga frågeställningar som man kan ta till sig? 
Nog är det beroendeframkallande, alltid! Men säger som #7 ovan: Någon last måste man väl få ha! 
Än en gång, hatten av för detta forum och dess värdar samt alla aktiva medlemmar! 

Jag har tre laster: Mina hundar, mina shettisar och shetlandsponnyifokus….
. Men värre laster kan man ju ha
.
Redigerat: Jag glömde KAFFE!
En helt okej last tycker jag också! Finns värre laster o ha!

Beroende har jag varit länge och ibland är det väldigt svårt med självdiciplinen.
det är helt ok så länge man inte loggar in!
har man väl loggat in är man fast.. länge…. alldeles för länge..

#17. Hade du inte hört talas om det innan? I så fall var det ju himla tur att vi träffades den dagen ;)
Jag tror att i fokus är brädat av shetlandstidningen idag 
Ja jag tror det! Hi hi

men men bättre det än o göra massa onödiga saker som o tvätta o städa…