Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 427 ggr
maggan
0

utställningsanmälan

Min anmälan till utställningen i Fagersta kom inte fram, skickade anmälan och pengar. Såg i katalogen att vi inte kom med, min blankett kom inte fram.  Men hur ska man veta? Ringa och kolla om brevet kommit fram varje gång man anmäler?

Ursch fy nu är jag grinigLedsen

Pheobe
0

är pengarna insatta på konto tycker jag gott kassören kan kolla upp varför det kommit in pengar och ingen anmälan

RebeckaSvensson
0

Så tråkigt att anmälan inte kom fram. Man tycker ju att man ska kunna lita på att det som man skickar med Posten ska komma fram också. Skickade ett brev med bilder från en utställning för någon vecka sedan och det har inte kommit fram till mottagaren. Går ju inte att ringa och kolla allt man skickar.

Pheobe
0

#2 Fast du behöver nog byta låda för det du skickar i Uppsala…. inget verkar komma därifrån. Världens ände?

[LinneaDahlberg]
0

#3 nähä! allt jag skickar kommer fram! Flört

jättetråkigt…. jag tycker egentligen inte om att skicka "viktiga" saker på posten. trivdes med internetanmälan, men då skriver man ju inte på det där pappret… Fundersam

RebeckaSvensson
0

#2 Det känns så ibland som att detta är världens ändå. Civilationen är inte utbyggd så här långt norrut ;-)

#4 Är inte så förtjust i göra allt via internet. Vet aldrig vad som händer då. Men å andra sidan så funkar det bättre än posten ibland. En kompis till mig blev antagen till utbildningen han sökt, och han gör av princip allt tvärt emot vad alla andra gör. Han kryssade i runtan på antagningsbeskedet och skickade det med posten medan alla vi andra gjorde det via internet. Efter en tid fick han ett brev med posten där det stod att han var struken pga att han inte tackat jag till platsen. Vi andra kom in på våra utbildningar…

Cattis
0

Fast det är inte alls så att man måste skriva under på ett riktigt papper för att det skall vara giltigt. Det går att skriva under saker elektronikt också på enkla sätt. Och det är lika bindande med mail som med post. Därför hoppas man ju att det blir smidigare till nästa år, så att man återigen kommer kunna skicka per mail.

Ang #0 så tycker jag att det är konstigt att det inte kom fram, då det postades samtidigt som ett annat brev med anmälan - som uppenbarligen nådde ända fram.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

#3: Om Uppsala är världens ände så har jag inget namn på där vi bor =). Men hittills tror jag iaf brevbäraren hittar hit o härifrån.Oskyldig

Pheobe
0

#7 Dalarna skulle jag kunna tänka mej bo i… ! vi hyrde en stuga där när jag var liten och där var så vackert. Eller placerar jag ut dej på fel ställe nu?

AusaBausa
0

ja o hittar brevbäraren till oss hittar den överallt ;-D

[Anna-N]
0

#8: Visst är Dalarna vackert, men det ligger iaf norr om Uppsala =) Skrattande Ute i det oändliga….

Pheobe
0

#10 Ja man ska kanske ta och flytta upp en bit…

RebeckaSvensson
0

#9 Du bor väl i Skåne, den diviliserade delen av Sverige ;-)

[Anna-N]
0

#11: Vi kanske kan byta ett tag :-)

Pheobe
0

#13 OH ja men då får hästarna vara på respektive platser. Så kul att få passa Fernando det ska bli  Flört

RebeckaSvensson
0

#14 Glöm det, Fernando får åka med ner i så fall ;-)

Pheobe
0

#15 vi kan åka upp och kidnappa honom tillsammans kanske? Du tar blocket och jag tar hästen så länge =)

RebeckaSvensson
0

#16 Har sagt det tidigare till Anna, men då hotade hon med att sätta ngt stöldlarm eller ngt i den stilen på hnm :-)

Pheobe
0

#17 Aja, vi åker till närmaste Lindex butik och kopplar ur det *S*

RebeckaSvensson
0

#18 Kanske bäst för ananrs blir det kanske en annan färg på hnm än den snyggaste ;-)

Pheobe
0

#19 bara han inte blir brun så kan jag acceptera vad som… hum, vi tappade nog Anna på vägen *ler*

RebeckaSvensson
0

#20 Tror inte att hon vill lyssna på oss längre :-) Kom dessutom rätt långt bort från änmet som tråden skulle handla om :-)

[Anna-N]
0

Måste säga att ni har livlig fantasi :-) Skrattande

RebeckaSvensson
0

#22 Du skulle bara veta ;-)