Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 1433 ggr
Asagard
0

Hästar säljes!

Pga personliga skäl måste jag göra mig av med nästan alla hästarna. En del av dem måste bort omgående och därför styr hemmen mer än priserna där.

Gå in på min hemsida http://www.rissla.com och kika runt. PM:a mig sedan om det är någon häst du är intresserad av och vad du kan erbjuda hästen, så diskuterar vi pris och ev leverans.

De som absolut inte är till salu i dagsläget är:

Wilnius 524
Winna
Wiolina
Bluemull Pearl
Valerie v. Dorpzicht

Asagard
0

Komplett försäljningslista finns nu på vår hemsida.

http://www.rissla.com/salu.htm

Miija
0

Du har PM.

Asagard
0

Puttar upp denna!

Tigris och Bonfire måste tyvärr bort omgående. Ingen som är intresserad??

Asagard
0

putt

CamillaAndersson
0

Du har PM

Asagard
0

Har fortfarande en del hästar till salu!

Risslas Cannabis - svart hingstföl e: Kölnäs Camillo u: Bluemull Pearl (42p - reserv-BIS x2) ue: Felldale Cragsman. Svart, blir stor!

Eufemia RS 5066 - född -95 fux e: Gläntans Morendo u: Almnäs Soleil ue: Nicky v.d. Hoek. Betäckt med Kölnäs Camillo RS 301.

Risslas Vendela utlånas i förstahand till någon som söker sällskap eller liknande, men kan också vara till salu. Kanske någon vill låna och åka på någon utställning eller något?! Vendela är e: Smevallens Royal u: Valerie v. Dorpzicht ue: Plutus v. Dorpzicht.

PM:a mig för mer info!

Asagard
0

Puttar upp igen. Hästarna finns fortfarande kvar. Pris diskuteras med rätt köpare. Börjar bli lite panik för jag har inte tid för dem.

Kan ev. tänka mig att låna ut Eufemia till avel.

Annette
0

Vendela måsta vara ur Royals sista svenska årgång, eller?

Fungerar inte din hemsida längre?

[LinneaDahlberg]
0

kommer inte heller åt hemsidan! =(

Asagard
0

Oj sorry. Nej, min hemsida fungerar inte längre. PM:a mig för att få se bilder mm.

Ja, Vendela kommer från Royals sista årgång. Henne är jag dock inte så jättesugen på att sälja, men kan tänka mig att låna ut henne. Hon är ganska ovärdelig för mig. :-)

Turnado
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan lägga ut en bild på Eufemia.

kicki80
0
Turnado
0

putt

Lindbygarden
0

finns lillkillen kvar?