Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 601 ggr
Lauth
0

Godmorgon 7/10 2007

God morgon.

Sitter en snabbis framför iFokus innan jag ska iväg till föräldrarna och hästarna. Vaddå beroende? Vem, jag?Oskyldig

Idag är det hopptävling med halvblodshästen som står på schemat. Två stycken 1,00m klasser. Sen ska jag försöka hinna iväg till ÖoB för att titta igenom deras hästavdelning. Såg i senaste utskicket att dom fått in massor av nya saker.. *spännande*

Hoppas alla får en bra dag, jag är nöjd bara jag slipper bli blöt, regnet hänger i luften här i Karlstad!

ElisabethA
0

God morgon!

Skulle åkt en sväng till ponnytravtävlingarna i Eskilstuna idag, men de jag skulle åka med fick problem med deras släp och tvingades stryka Ledsen Aja, bättre att ta det säkra före det osäkra! 

Kommer att spendera dagen med att läsa kurslitteratur istället.

#0 Lycka till!

Ha en bra dag!!

Annette
0

God morgon!

Dottern var sjuk igår kväll, fick inhalera för första gången på mycket länge, samt ligga uppallad i natt. Nu har hon skuttat upp och leker, så hon är nog redan bättre.

Jag har en tjänst kl 14, innan dess skall jag roa mig med stryktvätten i tvättstugan. Jag lyssnar på Olycksfågeln samtidigt, så det är inte helt dötråkigt. I eftermiddag blir det hästar och stallstädning.

Ha en bra dag!

sanne
0

Go morgon

befinner mig i Malmö tillsammans med min man och vi hade en super trevlig kväll i går, då vi var på Wallmans salonger, helt otrolig mat o underhållning. rekommenderas varmt:) nu bär det snart hemåt, o vardagen.. har mockning o fodring på schemat, känns det igen??

hs en bra dag allihopa

( gonkan, är du hemma eller??)

VeronicaP
0

#3 Jo jag är hemma, det är bara att komma går även bra att ringa *ler*

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Dagen idag måste jag ägna åt att plugga. Igår gick hela dagen åt till att vara fanbärare, hjälpa till under doktorspromotionen samt middag och dans på slottet. En otroligt trevlig dag och framförallt middagen var väldigt god och trevlig.

#0 Lycka till!

Ha en bra dag!

Cattis
0

God morgon!

Stallet ligger på schemat idag, inget annat orkar jag med då jag inte får sova som folk. Men det finns att göra där så det räcker och blir över :-)

Ha en bra dag allihop!

#5 God morgon Askungen :-D

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

maggan
0

God förmiddag.

Stallet hela dan. Härligt!

Milla
0

God middag!

Amen sanne inte sitter du väl vid datorn när gubben och du är ute på galaj, nu får du skärpa dig!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag ska vi köra ner stona till hingstarnas bete, nä hingstarna går hemma. Sen blir det tömkörning.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se