Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 611 ggr
Jenna
0

En dum fråga...

Denna fråga kanske är dum, men hur går man tillväga om man vill ställa ut en shettis? Skall köpa en mini om ett par veckor och skulle lite längre fram vilja börja ställa ut henne. Men jag har ingen kunskap om detta. Stoet är dock utställd som 3-åring och fick då 39p (98778) Nu är hon 7 (blir 8 om några veckor).

Milla
0

nej nej inga frågor är dumma!!! Om du tittar in under artiklar så finns det en artikel om just utställning. Lycka till med din nya häst.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Simon
0

Jag köpte min minishettis för 1 år sedan och ska prova på detta med utställning nu i maj. Jag är också helt ny på detta och har anmält mig till en kurs som shetlandväst anordnar 13/5 där jag hoppas att jag kommer att lära mig allt *s* om utställning. Tycker man att det sedan är kul med utställning så tror jag att övning ger färdighet. Så lycka till!

Johanna-Granberg
0

Hej, som de andra nämner så är inga frågor dumma. Eftersom jag inte bor så skriver jag detta i allafall, men Shetland Nord anordnar också utställnings kurs den 20 maj i både Delsbo och i Västerås. Hör av dig till mig om detta kan vara intressant.

MVH Johanna