Köpes vitt träns
Önskar köpa ett vitt träns storlek Minishetland
Tipsa gärna om länkar vad jag hittar ett fin.
Veritas odium paretFörvånad
#1 Tack! De hade jag totalt missat.

#3 & 4: Det ser väldigt fint och välgjort ut!
Kanon fint ! Det är gjort en beställning hos lillhaästen. Men nu vet vi att du finns också. PM:a görna kontakt info till mig så jag har och kan sprida till andra.

#3 jätte fint såg det ut !! du får gärna pm.a info om priser o så, kan vara intresserad av ett !!

#1 Den hemsidan hade ju typ allt har letat efter ponny boots med knäppning hur känge som helst :D
#8 de som finns i travutrustning är i häst storlek men hon tar hem i ponnystorlek också, ring dit om det är så så fixar hon det.
#5,6och 7.
Tackar så mycket!

#3 Vilket superfint visnings träns!
kan du pm:a mig pris på ett sånt träns med delta och ledtygel??
Jag vill ha i storlek cob till ett connemarasto..

jättesnyggt! får man fråga vad det kostar?

Tycker det är skitsvårt att hitta fina utställningsgrimmor och träns till shetland, speciellt i vitt

Jag tycker de som AC gör är överlägset snyggast och mest välgjorda.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#16 Det håller jag absolut med om!

#16. Instämmer jag också. Har köpt ett som jag bara väntar på att få använda på stona. Bulldozern visas ju i träns, men ledtygeln har jag använt till honom, samt ett kedjedelta som AC fixat.
#14. 850:- inkl moms för shetland. Paketpris för träns, delta/kedja och ledtygel.
Vitt, brunt eller svart läder med nickel eller mässing beslag.
#16 vems och vilka jämför du med då?

#20 Alla jag sett.
/Cattis
# köpta i butik eller handgjorda?

#22 Både och. Inte för att de i butik kommer i närheten av handsytt.
De är dessutom oerhört hållbara och till och jag tycker det är roligt att ha saker som lagts ned sådan omsorg på. Inte ens de träns SE gjorde en gång i tiden tycker jag slår dessa. Dessutom har hennes träns o grimmor sin egen stil, man ser direkt om det är hon som gjort dem eller ej.
/Cattis
#23. Det är kul att du lyfter fram AC:s Grimmor/trän, jag tycker också de är super fina. Hatten av för henne.
Men blir samtidigt lite ledsen av bli nertryckt , känns det som.
Du har inte sett mina saker "live", då jag precis har börjat tillverka saker till andra och inte bara åt mig själv.
Jag har regisrerat firma, (remsnideri) och jag skulle bara gräva en grav till mig själv om jag inte la ned tid och gjorde produkterna så bra det bara går.

#24 Men snälla du, jag talar bara om vilka jag tycker är snyggast och vad som gör att jag tycker de är så bra. Jag har inte för den sakens skull nedvärderat dig eller vad du gör/använder. Inte någon annan heller. Och jag "lyfter" inte fram ngns saker, det var en fråga om personligt tyckande/smak.
/Cattis

Jag kanske skall förtydliga mitt inlägg lite. De enda handgjorda jag sett är AC:s. Jag har sett och även köpt fabrikssydda och det är stor skillnad på kvalitet och passform.
Jag beundrar verkligen er som har talang för detta med remmakeri, det vore roligt att prova på. Men jag kan bara gissa mig till hur mina försök skulle se ut.

#26 Jag har gått kurs och provat. Det blev ett visningshuvudlag. Skitsnyggt, om man har på sig mörka solglasögon och samtidigt helst har mkt nedsatt syn. :-) Inga raka sömmar där inte… Snarare korsstygn :-P
Agneta Hechts selar har jag sett, de är också i en klass för sig.
/Cattis

#27. Jag antar att det är ett av dem du brukar ha på utställningarna ;)

#28 Nej nej, det ligger i en låda på vinden :)
Däremot har jag fått "mönstret" av SE på de utställningsgrimmor jag köpte av henne, innan hon slutade. Och dessa har jag lämnat till AC som hon gjort nya av. De tycker jag också är kanonbra. Och det är alltid dem jag använder.
/Cattis

#24 Var inne på din hemsida…. Otroligt vackra saker du gör! Kommer förhoppningsvis rulla in en beställning till dig snart ;-)