Bildredigering
#0 inga kymmer, jag fixar…strax klart ;-)

#2 Du är en pärla! Tusen tack, det blev verkligen mycket bättre!/Yvonne
# varsågod. Kul att kunna hjälpa

hm så skulle jag också vilja kunna göra *S* För hur många sådana bilder har man inte där det är en tråd i vägen.
#5 Det är egentligen ganska lätt. Har du nåt bildprogram?

Jo jag har väl något *ler* Måste jag väl ha då jag kan klippa och ändra lite färg och så ;-) men jag har aldrig orkat sitta och kludda med det där och jag hatar när allt alltid ska stå på engelska hm
#8: Nya photoshop CS2 är på svenska :-) Gissa om man blev glad! 

#9 aha då är det de man ska skaffa sig då *S* är det dyrt du vet sambon vill ju inte lägga för mycket pengar på dator grejor ;-)
#9 Jag har Cs 3 Den är på engelska men det går lika bra det
#10 har du nån bild du gärna vill ha redigerad kan jag prova om du vill?

#10 Det låter som en bra ide´ du skaffar programmet och lär dig det och sen fixar du mina bilder också! 
#10 och mina
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#10.. dyrt?? inte på piratbay 

#20 Jag har alltid mina bilderi Jpg men de ändras på något vis när de läggs in här ju. Ja men se där blev ju bättre *S*
Bilderna blir alltid i Bitmapp när man ska spara dem från denna sidan har jag kommit på *S*

#17 Men de svarta öronen är kvar 

#9 men där finns så många där ju hur vet jag vilken som är rätt?
#23 Herregud dom såg jag inte ens *S*

#26 Jag skulle klona med mindre verktyg, för man ser fortfarande var benen varit.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#27 Hade du inte vetat om det skulle du aldrig sett det. Se det positiva för en gång skull =)

#26 Snyggt jobbat
Säger som du, hade man inte vetat att där hade varit ett par ben (och ett par öron) skulle man aldrig se det.

#28 Jo, det syns, eftersom gräset är vågigt och färgerna är fel. Tar man mindre verktyg syns det knappt alls, inte ens om man förstorar.
/Cattis
#30 jag är inte perfekt… skulle vara så tråkigt då

#31 Nej, det är ingen som anklagat dig för det. Inte heller ngn annan som hävdat att de är det. Jag gav dig bara ett tips, take it or leave it.
/Cattis
#29 Tack