Men vad roligt! Och det verkar dessutom vara en dag som inte redan är fylld till bristningsgränsen.

Här var den också tom, men nu är den fylld :)

Västare! Ni kommer väl ihåg höstmötet? Stuteribesök är alltid intressant och trevligt :)

Jo får kolla läget först om man kan *ler*

Vi kommer !!

Vi är i Holland då. Synd, hade varit kul att komma till Skatten och kika. Det får bli en annan gång istället.
funderar på det…om jag får ledigt och vill gärna att min käre sambo följer med också.. eller om en kompis åker med…eller måste alla vara medlemmar? För det är det bara jag som är..

Jag kommer. Ska bli kul.

#7. Mina barn har varit med och de är inte medlemmar.

Här var de uppbokat i almenackan redan=(

Några fler hoppas jag kan följa med??

Jag kommer.
Sista anmälningsdag är 10/10. Man kan ju passa på och fundera på vad vi vill hitta på för aktiviteter framöver, för att komma med förslag på höstmötet. Jag vet massor jag vill göra :)

Jag kommer också med massa aktiviteter jag vill att vi ska göra!
Hade tänkt komma, tagit ledigt och allt.
Men då visar det sig att vår travhäst gör debut på Åby just den lördagen så jag kommer nog prioritera att åka dit istället. (tur jag tog ledigt)
Jag som hade sett fram emot studiebesöket, men det kommer väl fler tåg….

Påminnelse om att anmälningstiden utgår om några dagar.

Nu har jag anmält oss. Det har inkommit en del anmälningar, jättekul!

Kan tyvärr ine medverka, då vi har fått förhinder, hoppas det blir trevligt, o att det blir fler utställningar..

#17. Vad synd. Vi får hoppas på fler stuteribesök. Jag kanske kan föreslå att vi kan besöka Solliden nästa gång?