Beställa chip
Någon som vet om SH har ändrat rutinerna för betalning av chipsprutorna man beställer via dem? Förut kom en räkning ett tag efter leveransen, men nu har det snart gått en månad utan att någon faktura har dykt upp…

Jag beställde för ett tag sen, och räkningen dök upp ett par veckor efter.. så den kommer nog!
Ha jag bestälde också för ett tag sen och räkningen kom väldigt snabbt
#0 va glad för det ;-)
Jag använder annat chip och får räkningen i leveransen…
#4 hur funkar de chipen? Vet att veterinären som höll vår kurs sa nåt om andra chip men att dom sprutorna var av sämre kvalité
Jag har använt dom vi köper via SH sen jag gick kursen men genom en "chipkollega" i stan kom jag i kontakt med BTS. Jag kan lova att dom fungerar superbra, har heller inte hört ngt om sämre kvalitet. (Det enda som skiljer är priset, dessa är 30:- billigare/st.) Däremot så är det mkt smidigare att bara "skjuta" in chippen med hållaren som ser ut som en pistol. Jag kommer inte byta tillbaka till det andra märket. Läs mer på länken jag skrev. Jag var oxå skeptisk till en början men det är jag defenitivt inte nu när jag gjort slut på ett 20-pack.
#6 men kan alla avläsare läsa dessa chipen?
#7 Det antar jag, jag köpte min läsare via SH och det fungerar med den..
#8 Måste man beställa minst 20 chip där? har dom bra hållbarhet? det finns ju utgångsdatum och jag gör inte gång på så många så fort
#9 Du kan beställa hur många du vill. "Pistolen" medföljer gratis. Sprutan som ochså kommer med gratis har jag aldrig använt, tyckte att den såg lite B-aktig ut…..
#10. Tack. Får ta och prova några därifrån då. Får man en pistol varje gång man beställer? kan väl användas om eller?
#11 Jag har haft samma "pistol" hela tiden, man får säga till om man behöver en ny. Lycka till, jag lovar att du kommer bli nöjd… Det är så himla smidigt.