Tack shetlandsväst
Vill tacka Elinor som tog tag i och ordnade en trevlig dhingstvisning , även tacka Morgan för sitt kunnande om hingstarna. Var trevligt att få höra lite om varje hingst vad de hade lämnat och om deras stam osv .
Det var kanon med fikan och *föreläsningen* efter själva visningen , kanon trevlig stämmning där vi kunde ställa frågor och ha en bra dialog .
Synd bara att inte fler hingstägare eller stoägare hade ork eller tid att ta sig dit bara , kan tala om att ni missade en del tycker jag om inte annat en väldigt trevlig dag.
Vi fick ju även se Gun´s fina welshingstar …..

Jag håller med dig. Jag hade inte velat missa detta!

Jag håller oxå med. Det var jättetrevligt!
Kanske något för de andra lokalföreningarna att ta efter? 
Jag hade minst fyra anledningar till att jag inte kunde komma… Ellinor vet några, hoppas det inte spekuleras i allas "borfall"…
Skit också, jag hade skrivit att det var den 6/5. Missade det… Hade gärna velat sett detta men å andra sidan var jag sjuk i helgen om det var då det var. Hoppas det blir nästa år igen. Hur många visades?
Jag hade också läst 6/5 någonstanns… undrar om inte datumet har ändrats eller nåt…

Nope inte mig veterligt har det varit något annat datum , jag har bara sett den 1 maj i allfall.
Det var 10 hingstar som visades.