Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettgodkända-hingstar
Läst 714 ggr
VeronicaP
0

Tack shetlandsväst

Vill tacka Elinor som tog tag i och ordnade en trevlig dhingstvisning , även tacka Morgan för sitt kunnande om hingstarna. Var trevligt att få höra lite om varje hingst vad de hade lämnat och om deras stam osv .

Det var kanon med fikan och *föreläsningen* efter själva visningen , kanon trevlig stämmning där vi kunde ställa frågor och ha en bra dialog .

Synd bara att inte fler hingstägare eller stoägare hade ork eller tid att ta sig dit bara , kan tala  om att ni missade en del tycker jag om inte annat en väldigt trevlig dag.

Vi fick ju även se Gun´s fina welshingstar …..

Annette
0

Jag håller med dig. Jag hade inte velat missa detta!

Jenny_Danhage
0

Jag håller oxå med. Det var jättetrevligt!

Hanna-D
0

Kanske något för de andra lokalföreningarna att ta efter? Flört

kacka
0

Jag hade minst fyra anledningar till att jag inte kunde komma… Ellinor vet några, hoppas det inte spekuleras i allas "borfall"…

jojjehanna
0

Skit också, jag hade skrivit att det var den 6/5. Missade det… Hade gärna velat sett detta men å andra sidan var jag sjuk i helgen om det var då det var. Hoppas det blir nästa år igen. Hur många visades?

kacka
0

Jag hade också läst 6/5 någonstanns… undrar om inte datumet har ändrats eller nåt…

VeronicaP
0

Nope inte mig veterligt har det varit något annat datum , jag har bara sett den 1 maj i allfall.

Det var 10 hingstar som visades.