Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 626 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2007-10-08

God morgon

Riktigt kallt och ruggigt ute. Sitter på jobbet och längtar hem… Hoppas ni får en bra dag!

Kris_J
0

Godmorgon och godnatt! Nu ska jag sova en stund efter ett antal timmar med diverse papperarbete! J….. skrivare som trasslade, min egen är mycket mer lätthanterlig. Börjar arbeta kl 8 så nu gäller det att sova lätt. Ha en bra dag

Veritas odium paretFörvånad

Hanna-D
0

Skulle kanske döpt tråden till God natt istället Cool

sanne
0

Go morgon!

Hemma igen efter en trevlig helg, vardag igen alltså.. fodrat o släppt ut alla pållar.. snart ska jag till jobbet o hoppas att det går fort idag.. ikväll ska killarna på fotboll o jag ska ha en helkväll i stallet, ska börja reda ut tipsy´s man inför vreta, hon kan ju inte komma med snurror…

ha de bra !!

zettan
0

morrn morrn

precis orkat mig upp. Seg idag. Längtar bara tills i eftermiddag. Ena hästen ska till vetten och ja har inte alls en bra känsla. Men men hoppas min känsla kan ha fel för en gång skull. Just nu vill ja bara få en diagnos.  
  Ska strax till jobbet och de är 5 grader ute. De kommer bli kallt att cykla så de är nog mössa och vantar och tjockis jacka på.
LYCKA TILL PÅ PROVET IDAG SUSSIE

kram//sandra

Puzzel
0

Tummarna hålls för er idag Sandra va bra att dina tummar ä me mig me kommer behövas.

kallt o ruggit måste ta fram vinter kläderna snart. Puzz har longerats utan problem med benen känns bra, tömkört utan att hon markerat. Veterinären har gett tillåtelse att sätta igång henne helt nu. Ha en bra dag i rugget.

ElisabethA
0

God morgon!
Har varit i stallet nu på morgonen. Fodrade och körde en sväng med Gardenia. Ska till skolan på föreläsning om en stund. I kväll blir det baluns för killen fyller år.

Hoppas alla får en bra dag!!!

Hanna-D
0

En riktig sk*tdag blev det. När jag vaknade igen vid lunch tid fick jag veta att grannen haft inbrott. På eftermiddagen fick vi halva gården sönderslagen av ungar på mopeder. Jag stod i hagen och fyllde vatten och hörde oljud, jag sprang upp mot vägen och fick syn på fyra killar som är i full färd med att slå sönder saker. Jag var två meter från att få tag på den en av dem…

Killarna var maskerade och hade hjälmar på sig och regskyltarna var bortskruvade så chansen att sätta dit dom är väl minimal. Jag kastade mig i bilen men de svängde in på en skogsstig. Jag har dock mina misstankar…

Annette
0

#7. Synd att du inte fick tag i dem. Fy, för folk som förstör och stjäl för andra!!

Här har det varit ganska bra. Blev skapligt irriterad av en händelse på jobbet, men det löste sig nog.

Blev jätteglad när jag kom till stallet. Min mamma hade städat klart sadelkammaren samt tvättat både mattorna och vojlockarna. Jag tog fram hammare och kofot, så nu är ytterligare två boxar shettisanpassade :)

VeronicaP
0

#7 Dj-la ungar rent ut sagt, de börjar få övertaget känns det som när man läser om alla moppe gäng som härskar överallt, vet i attan vad man hade gjort om man fått tag i en sådan för inte hjälper det att ringa föräldrarna för de skiter ju oftast i det verkar det som.  Ta mopederna ifrån dem  osv låta de städa upp efter sig få jobba av alla kostnader osv .

Kan tala om att en gång när jag var ung så kladdade vi på skolans väggar med spritpennor hm men klart att de fick reda på det och vi blev tvingade att tvätta bort allt själv och månadspengen försvann , jag gjorde aldrig om det iallfall så något lärde man sig.

Annette
0

De bus man gjorde var snälla bus. Inget som förstörde eller skadade någon. Även om folk säkert blev arga ibland Generad.

Hanna-D
0

Det var kanske tur att jag inte fick tag i dem Oskyldig

Charlotte-Aveback
0

#7: Fy vilken trist upplevelse! Den typen av ungdomar är redan på god väg utför …

Hanna-D
0

#12 Jag är mest rädd för att de ska klippa sönder staketen eller släppa ut hästarna. Grejer går att laga och ersätta - även om det är surt att behöva lägga pengar på sånt.

Charlotte-Aveback
0

#13: Jag förstår verkligen din oro … De tycks ju inte stoppa för någonting … Att ha bevakning hemma dygnet runt är ju inte heller det lättaste.