Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 566 ggr
zettan
0

morrn morrn 9/10

brr brr brr brr fy bubblan. De är 0 gradit här och de är ju svinkallt. Kommer bli termobyxor och mössa vantar när man cyklar idag. Hu jeda mej vad kallt.
  Idag är de ingen rolig dag. Ska ringa runt till lantbrukstjänst och veterinären och folksam. Min lille pålle ska lämna jordelivet. De är med sorg och smärta som ja tar mig till jobbet idag

ha en bra dag.

Charlotte-Aveback
0

Tänker på dig!!!

Puzzel
0

Morrn !

#0 Har tänkt på er hela natten, usch känns inge kul alls, hoppas det går bra med alla telefon samtal idag. Vi hörs i kväll.

Här va frost i morse och det låter som det är snö på väg när man lyssnar på nyheterna. Puzz har ökat i vikt efter skadan då energin gick till att läka men nu är hon bara tjock och massor me päls. men världens sötaste ändå. ( Jävig va då ). Har lite pluggande att göra + söka lite jobb, tänkte jobba fram till högskolan startar. Ni får ha en bra dag allihop.

RebeckaSvensson
0

#0 Jag beklagar och tänker på dig.

Ska försöka koncentrera mig på pluggandet idag inför fredagens tenta. Inte blivit något pluggande de senaste dagarna då en nära bekant till familjen gått bort. Livet är hårt och orättvist många gånger.

Milla
0

godmiddag!

Har farit runt i förmiddags, dels möte på BUP och sen AF.

Har sökt ett jobb som jag verkligen hoppas jag kan få, men det får jag säkert inte iom min skadaLedsen

Nu är det lungt ett tag sen är det föräldramöte i kväll.

Blir inget höstmöte för min del då det är kalas för hela slanten, skönt när oktober är över.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se