Vem är du lik?
Kul test, kolla vilka kändisar du liknar! Kolla här>>
Jag testade med 2 olika bilder och fick…
Bild 1: Adriana Karembeu 86%, Rachel Leigh Cook 80%, Elisha Cuthbert 78%, Billie Piper 76%, Tyra Banks 76%, Fernanda Tavares 76%, Christy Turlington 76%
Bild 2: Adriana Karembeu 83%, Fernanda Tavares 83%, Daniela Pestova 83%, Kelly Hu 80%, Annie Lennox 80%, Natalie Imbruglia 80%, Alyssa Milano 80%, Vivien Leigh 78%
Vet ej vilka vissa är, men tyckte det var lajbans! :-) *asg*

oj oj ingen dålig lista jag fick *ler* bla Isabella Rossellini ,Nancy sinatra , Rachel Hunter, AShley Olsen, Helena Christensen, och någon mer hm får ta och testa med en annan bild och se om det pluppar upp samma ansikten , var ju tom någon kille med som såg nice ut ;-)

Kul när man ser att vissan namn dyker upp mer än en gång , så då måste man ju ha en ansiktsform som på minner om deras ;-).
#1 Annie Lennox vet du väl vem det är ? Det är ju hon i Euritmics (hur det nu stavades), Tyra Banks är ju en riktigt fin donna det där ju ;-)
Kunde inte låta bli…testade en gång till :-) fick..
Liv Tyler 70%, Vivien Leigh 68%, Nicole Richie 63%, Alessandra Ambrosio 62%, Izabella Scorupco 61%, Patricia Arquette 60%
*asg*
#3 jo Annie Lennox vet jag vem det är, och Vivien leigh, Alyssa milano, N. Imbruglia å Christy Turlington… Men Adriana? Fernanda? Kelly Hu? *asg* :-)
Hahahaha länge sedan jag skrattade så mkt :-D….. Kollade några av mina vänner också *asg* Helena du fick både Little Richard och Jessica Simpson hahahaha…. :-D Min dotter Matilda som är 5 år var lik både Jennifer Garner och Alfred Hithcock *asg* Tror inte den är designad för barnfejs :-D
Kathrine Heigl (?), Drew Barrymore, Claire Danes, Mia Kirshner (vem?) var jag mest lik.
Jag fick Nicki Hilton (!!!!),,,, även Pablo Picasso!! Kul att vara lik en sån stjärna som picasso när jag faktiskt är släkt med A. Zorn…

avril lavinge , holly valance, Kristin Kreuk, ashley olsen , jessica alba. men på ett annat foto Rachel Bilson.
Kul att den första som ploppade upp var en man, Sean Hayes… Skit, fick fler män oh sen lite kvinnor. Inga jättekända tycker jag. Hittade dock ingen superbild. Jag gapskrattar och har kort hår på den jag testade.

detta var ju kul hihi jag fick jaquliene kennedy, rene russo o massa mer o då man tittar efter har man ju dess ansiktsform hihi fick tom august strindberg ;)

Lena Olin Och Kiera Knightley
Bild 1: Rebecca Romijn 71%, Raquel Welch 71%, Clara Bow 68%, Carole Lombard 67%, Gwyneth Paltrow 60%
Bild 2: Alexis Bledel 76%, Kate Bosworth 71%
Bild 3: Tyra Banks 54%, Rachel Stevens 53%
Vissa av dessa visste jag inte alls vilka det var
dålig koll på kändisvärlden ^^
# 7 Katrine Heigel spelar Lizzie i såpan Greys anatomi, den blonda läkarstudenten som ärvde massa pengar….. ( hon heter väl Lizzie eller???)

Jaha, och jag fick Natalie Imbruglia 80%, Alicia Silverstone 76%, Krista Allen 75%, Madhuri Dixit (vem är det???) 75%
Minni Driver o Samantha Fox(!)
var tvungen att testa jag me! 2 olika foton…
Heather locklear---har hört det förut faktiskt…
yasmine Bleeth, Rachel Stevens,vet inte vilka de är! Och Britney Spears--hahaha… jösses
Kate hudson, Lisa marie Presley, Deborah Kerr, Piper Perabo…
Ayumi Hamasaki, vem det nu är, söt var hon, inte jag!!!