Shetland Nords Höstmöte
Glöm nu inte att Shetland Nord har årets höstmöte lördagen den 13 oktober i Uppsala.
Mötet äger rum på Veterinär Medicinska Föreningens kårhus, granne med hästkliniken! 
Efter mötet håller Eva Osterman Lind föredrag om hästens parasiter.
Sista anmälningsdag är nu på söndag den 7 oktober till mig!
linnea@nybyn.com (ange om du önskar lunch för 50:- där även fika ingår och ev. specialkost)
Mer info finns på www.shetlandnord.se under "kalender"

#0 Synd vi ska ha höstmöte i Syd samma dag, annars hade det varit riktigt intressant att höra föredraget. Dessutom ligger WMF bara 5 min promenadväg från där jag bor, lite mer lagom än Tingsryd dit jag har ett antal timmar med bil.

Hög tid att anmäla till vårt Höstmöte alltså! Jag tror, lixom #1, att det kan bli ett mycket intressant föredrag. Ett alltid lika aktuellt ämne, men kanske lite mer ändå nu när risken för resistens hos inälvsparasiter uppmärksammas mer och mer.
På Shetland Nords hemsida www.shetlandnord.se finns en enkät som våra medlemmar och utställare väldigt gärna får svara på, rörande bland annat årets försök med gemensamma championat för standard och mini.
VIKTIGT
Har du anmält till mötet, men inte fått en bekräftan på mailet, skicka igen!
Jag har skickat bekräftelse på alla mail jag har mottagit.
Oj!
Här försvann det fort!
*PUTT*
En sista chans att anmäla er nu!
Tag chansen att göra din röst hörd på mötet, och
missa inte föreläsningen om parasiter och åtgärder mot dem på våra ponnyer!
Anmälan till mig via e-post; linnea@nybyn.com
Eller telefon; 018-50 25 15
JAG SKICKAR BEKRÄFTELSE PÅ ALLA MAIL JAG FÅR
*PÅMINNELSE* 
Anmäl!

Vill bara påminna om att de som vill göra sin röst hörd genom att fylla i enkäten som finns på vår hemsida www.shetlandnord.se, bör göra det och mejla den idag för att jag ska hinna sammanställa svaren till Höstmötet.
Såväl medlemmar som utställare från andra regionalföreningar som visat på våra utställningar är välkomna att delta i enkäten.