Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 21-föreningsfrågor-övriga
Läst 706 ggr
RebeckaSvensson
0

Shetland Syds höstmöte

Shetland Syds höstmöte kommer att hållas den 13/10 i Tingsryd.
Mötet börjar kl 14.00.
Hästtandläkaren Jan Hagström kommer att hålla föredrag.

Shetland Syd bjuder på kaffe och tårta.

Välkomna!

Anmälan senast 8/10 till
Malin Ohlin, tel 0456-301 07, 0709-38 45 20
OBS! Anmälan endast via telefon.

www.shetlandsyd.se

RebeckaSvensson
0

Dags att anmäla nu.

Varmt välkomna!

FredrikN
0

kom igen nu.. Anmäl er.

Ni hinner gå på hästakutionen en stund innan föreläsningen börjar.

RebeckaSvensson
0

Säger som Fredrik, anmäl er till mötet.

Anmälningstiden förlängd till och med onsdag, alltså den 10 oktober.

AnnaLundin
0

Jag tycker det är trist att det bara är telefonanmälan. DET förlorar ni nog många deltagare på!

Jag har aldrig möjlighet att ringa på dagtid, när "normala" människor är hemma och vakna. Så jag får väl stanna hemma på lördag då….

FredrikN
0

Anna om du vill komma så pm:a mig så ska jag fixa så din anmälan kommer in Cool

Camilla
0

#4De flesta människor har ett jobb dagtid! Så de flesta ringer nog och anmäler på kvällen/helgen!

AnnaLundin
0

#6 Och VARFÖR är Shetland Syd såna bakåtsträvare att NI inte skulle kunna ta emot anmälningar via e-post?? Jag förstår verkligen inte och kan inte se något enda argument till varför man inte skulle kunna anmäla sig till ett MÖTE, där man bara vill veta hur många som kommer för att kunna ordna fika, via e-post. Jag förstår verkligen inte! Och nej, jag vill inte ens försöka förstå… Flört

Och ja, de flesta har jobb på dagtid, men JAG jobbar på kvällstid och har inte möjlighet att ringa DÅ!

#5 Tack för erbjudandet. Jag ska fundera på saken.

Camilla
0

Anna, kom till höstmötet och framför dina synpunkter!!!

RebeckaSvensson
0

#7 Om du inte ens vill försöka förstå något så ser inte jag någon anledning till varför du ska skriva om det här heller eftersom du inte är villig att lyssna på någon någon förklaring då heller. Som Camilla sa, så är du välkommen till mötet för att framföra dina synpunkter.

Om det är något man väldigt gärna vill så brukar man finna någon tid för det. Det är sällan alla eftermiddag/kvällar/helger är så fulltecknade så det itne går att få tid till att ringa ett kort samtal.

AnnaLundin
0

#9 - OM man gör det för krångligt att anmäla sig så är det ju inte konstigt om det inte kommer folk till mötet.

Och jag lovar, jag blir inte mer förstående för att man inte vill berätta varför man ska krångla till det och bara bakåsträvare.

De tider på dygnet som ajg har möjlighet att ringa är på dagtid, när de flesta jobbar - jag anser att man stör inte folk på jobbet om man inte måste - och sent på kvällarna. Och jag ringer inte till folk efter kl 22…. Jag lämnar inte det jobb jag har för att ringa ett telefonsamtal, om det inte gäller liv och död. SÅ viktigt är inte ett höstmöte för mig.

#8 - Jag hade redan varit anmäld om det inte hade varit så förbenat svårt att ta emot det via e-post. Men nu vet jag inte om jag har lust. jag hade från början inte möjlighet att åka, men det har blivit ändrade planer så jag skulle kunna - om jag bara kan lyckas anmäla mig. Förmodligen struntar jag i det.

Annette
0

#10. Har du ens provat att ringa dagtid? Det står ju faktiskt två telefonnummer till den som tar emot anmälningarna. Hon kanske kan svara på dagtid.

Ett annat alternativ: Jag antar att gubben din är hemma och är barnvakt medan du arbetar? Han kanske ringer åt dig om du ber honom.

Varför bara se problemen?

Pheobe
0

Synd att man inte har barnvakt och att det är så långt upp.  Suck

Annette
0

Kan tillägga att även Väst hade endast telefonanmälningar. Det verkar inte vara lågt deltagarantal, snarare tvärtom.

Pheobe
0

#13 telefon anmälan tycker jag är den bästa. Då vet man att man är anmäld, posten och datorn är osäkra kort…

Anna: Jag tror nog att du hade blivit insläppt utan anmälan… en mer eller mindre =)

RebeckaSvensson
0

#14 Precis, jag håller helt med dig.
Anmälan är önskvärd eftersom det inte är så lätt att beräkna tårta och kaffe om alla resonerar så och bara dyker upp utan anmälan.

Pheobe
0

#15 nu gällde det inte alla…. bara Anna *S*

AnnaLundin
0

#15 - men VARFÖR skulle man inte kunna få anmäla sig via mejl?

ja, just nu är jag en riktig tjurskalle Flört men jag tycker det är att vara envisa bakåtsträvare, att inte utnyttja de möjligheter som faktiskt FINNS.

FredrikN
0

Upp …

FredrikN
0

Kom igen..Anmälan är fölängd tills idag den 10/10

RebeckaSvensson
0

*putt*

FredrikN
0

och igen,,, Missa inte chansen att göra jusr din åsikt hörd

Miija
0

Hjälper till att putta lite Cool

HanniBunni
0

Synd att det är så långt upp i landet!! Du vet vi bor här nere i syd! hihi nä bara skojaFlört

veronica-olsson
0

#22 Du har PM.

AusaBausa
0

synd det var på em. hinner inte komma, annars skulle jag åkt detta året…men men man kan inte hinna med allt!