om sss-medlemskap
En fråga, hoppas att någon här vet svaret.
OM man skriver barnet som ägare på ponnyn och föräldern vill visa den på utställning, måste man då lösa familjemedlemskap i SSS?
Nej det teor jag inte för jag visat annans ponny som inte är medlem å jag frågade specifikt om det.
Medarbetare på djurskydd.ifokus
jag tänker att jag ju kan anmäla en ponny jag är fodervärd till, då behöver inte ägaren vara medlem. Så föräldern borde ju kunna räknas som fodervärd åt 3-åriga barnets ponny.

Fast de borde väl vara fam medlemskap då ? Jag betalar alltid Familj då dottern står med på vissa hästar Du får väl annars skriva dig som Fodervärd på dotterns häst 😉 Kan ibland iof tycka att de skulle kunna heta fam/stuteri medlemskap då min mamma och jag har stuteriet ihop och hon äger vissa, som det är nu är ju jag Fodervärd åt hennes hästar då de bor hos mig och jag gör allt jobb med dem mm
#3 - det är inte mig det handlar om utan en blivande ny medlem, som har en enda ponny i familjen, som skrevs på det treåriga barnet. Jag lovade att försöka ta reda på om de behöver betala familjemedlemskap eller om det räcker att en i familjen är medlem för att de ska kunna delta i våra aktiviteter. De visste nog inte om detta innan de valde att låta ponnyn tillhöra barnet.
(mina egna ponnyer är skrivna på mig allihop, plus att jag är fodervärd till en ponny vars matte bor i 08-området)
Barn får i vilket fall inte äga en häst så det kan inte ha betydelse. Är nog bara att anmäla. Vet inte om det är dyrt med fam medlemskapen tycker inte det ska krävas
Familjemedlemskap kostar 50 kr extra
Veritas odium paretFörvånad
#6 det var inte mkt