Spänning inför finalen
OOOOOOOOOLIIIIIIIIIIIIDLIGT SPÄNNANDE INFÖR FINALEN!
Det har gått fantastiskt bra för vårat ponnydressyrlag.Första plats i första omgången, andra plats i andra omgången och flera individuella segrar och placeringar är ju kalas resultat! Steffi och Wippen segrade individuellt med över 63%
Dressyrens final går av stapeln den 21/10 på UPK. Kraven ökar, då är det Lätt A:1 som gäller. Det lär bli en hård kamp. Det är nämligen som så att i första omgången när KORK VANN (!) så kom Bälinge tvåa. I den andra omgången när KORK kom tvåa, så var det just Bälinge som la beslag på segern.hmmm…Det kan alltså bli hur spännande som helst i finalen!
Tänk vad läckert att det är en shtelandsponny med, domaren kom fram i söndags och berömde Wippen och Steffi och sa att det är så trevligt med ett så fint och välridet ekipage och med en shettis som har en så fin bakbensaktivitet som han har
Va roligt! Då hållar jag tummarna för att det går vägen! Lycka till!

Spännande! Lycka till!!

Vi håller alla våra tummar för ert lag och framför allt för Steffi och Wippen! 

Tack så mycket vi hoppas att det går bra
Så äntligen fick jag veta hur det gick! Grattis till segern! Vilken rysligt spännande slutfinal ni har! Jag håller tummarna.

Finns det möjligtvis nån filmsnutt på detta ekipage utlagt på nätet. Det hade varit så roligt att se! Vilken reklam ni gör för rasen! Jag är imponerad.
LYCKA TILL!!!

Hej Julia
Tjejerna i laget ska på filmkväll i morgon och få se sina ritter, jag ska försöka ordna så att du får se ekipaget
Tack alla för lyckönskningarna och gratulationer
Jag vill också se!!!!

Ja Trim jag ska försöka
Kram På Er
Här nedan rider Steffi med sin ridlärare Eva Sköld kürdressyr i spegelform

#10: Vilket underbart par! 
alla lyckönskningar!
hur det än går är ni alla som varit delaktiga och engagerade värda en stor eloge!
Vilken otroligt gullig bild!