Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 404 ggr
zettan
0

Godmorgon 12 Oktober

morrn morrn

här var de 11 grader nu på morgonen. Lite varmare än vad ja hade räknat med. Trodde det skulle vara kallt idag också. Knappt sovit en blund i natt så ja gick upp lite tidigare idag. Onödigt att ligga och lata sig i onödan. Ska strax till jobbet och jobba några timmar. Sen blir de hem. I helgen ska ja inte göra ngt speciellt mer än att vara i stallet så ja hinner ta ordentligt farväl till min lille vän som far till Trapalanda på Måndag.
  HA en bra dag alla

sanne
0

Go Morgon

Vilket himla väder det var igår kväll/natt. Blåst o regn, då får man lite dåligt samvete för hästarna som går ute..Vore kul med rapporter om det kom någon snö uppåt landet !!

Nu ska jag strax till jobbet, sen ska jag lämna tillbaka vår lånebil, men jag tror jag behåller den… hihi.. sen får vi en annan lånebil, för när vi får hem den bilen som vi ska ha, det vet i tusan.. Ha en bra dag allesammans!

Annette
0

God morgon!

7 plus här. Nu hoppas jag att bonnen hållt sitt löfte och tömt mina bingar, annars får jag verkligen problem idag, det går knappt ner ett enda löv till. Ja, löv är det som finns på mitt arbetsschema idag, och de flesta andra dagar så här års också. Man får bryta enformigheten med något annat ibland. Rensa ogräs eller så.

Skönt det är helg, så man slipper dem några dagar ;)

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Ska snart till skolan och därefter bär det av till Arlanda. Ska bli skönt att komma hem i eftermiddag. Försöka få gjort så mycket som möjligt inför installningen och ta hem några av hästarna som inte har så mycket bete kvar i sina hagar i helgen.

Ha en bra dag!

Hanna-D
0

#3 Vilken tid kommer du till Arlanda? Glad

RebeckaSvensson
0

#4 Någon gång innan 14.15. Jobbar du idag?

[Anna-N]
0

God morgon!
Fortfarande inte november??? Oskyldig ;-)

#1: Här kom det snö i går!

I går tog vi hem pojkarna och det känns skönt att ha dem hemma igen. De var stod hela kvällen i lösdriften, rullade sig i halmen o mumsade hö. Det var värsta vädret när vi skulle hem med dem så de fick åka transport 600 meter. Nyttig träning.

I dag blir det pyssel i stallet, större delen av dagen.

susanne-s
0

Godmorgon.
& grader här idag, regn och blåst.
Ledig och ska pyssla med djuren hela dagen… nästan iaf.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Hanna-D
0

#5 Jobbar till 15.00.

HanniBunni
0

Godmorgon! Är hemma med en son som har feber! Solen lyser och det är faktiskt inte så kallt! Det regnade hela natten så som någon sa, så fick man lite dåligt samvete för hästarna som går ute! Ruggigt! Nu ska köket storstädas!!!! hej hejSkrattande

Puzzel
0

Suck i morrn stall, äckel väder. pratat me en vän som va me i en bilolycka igår. Han vart prejad in i en annan bil så två skadades. Lite jobbigt. Här är barnen lite förkylda men annars allt bra. Igår hade de sagt snö men kom  bara hällregn. Idag har solen tittat fram men kallt som sjutton.

Ska prova sätta vagn för Puzz i morrn får vi se hur det går efter att hon först stått över 1 mån p g a skadan. Ha en bra dag