Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 480 ggr
Mmia
0

Back on Track

Är det någon som provat "Back on track" och är det bra ?

Är det någon som själv har värk/inflammationer som provat och blivit bättre av att använda "Back on Track"

VeronicaP
0

#0 Har inte provat det själv men vet flera som provat det på hästar som är helnöjda med det

Lise
0

Jag har ett par strumpor som hjälpte mig när jag hade hälsporre, jag blev helt bra:) Jag fick dem av en vän som säljer Back on Track i USA. Jag använder även deras saker till vår ena ponnytravare. Även vår hovlslagare använder T-shirten och han tycker den hjälper mot värk.

zettan
0

här har vi stor erfarenhet av backontrack i familjen.

Ja själv har mkt ledvärk på vintern. Det hjälper mig att stå över värktabletterna.

min mamma som ha en gammalskada i en armbåge och har mkt ledverk. hon har halverat sina värktabletter sen hon började med backontrack. Hon har även en skada i nacke och använder nackskyddet. Hon mår bättre av de.

Min förra häst hade gallor och med backontrack så försvann dom. Hon använde även ryggbärmaren för hon hade problev med korset ett tag.

kan varm rekomendera Backontrack.

carina-w
0

Jag använder  Back on Track till mina knän.Och jag tycker att känns lite bättre.

Ellinor Johansson
0

Jag använder Back on Track till min rygg och Dendy har det när det är kallt och hon känner av sitt brutna bäcken ben.

Back on Track rekommenderar inte B o T till dräktiga hästar men vi har använt det under dräktigheten och det har inte varit några problem. Dendy har en pad på ryggen, ibland blir det billigt att vara liten.

VeronicaP
0

kanske skulle testa på det då , jag har fördärvade knän och nacke

Daladis
0

Jag kan varmt rekommendera Back on Track!!! Jag har:knäskydd, strumpor, nackvärmare, t-shirt samt bäddmadrass. Min reumatism kan vara kämpig, men jag blir klart lindrad när jag använder B o T. Har användt det ett par år och vid inflammation i knät en gång fick jag faktiskt ner svullnaden utan att behöva få cortisoninjektion. //Erica