Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 1129 ggr
CamillaAndersson
0

PS - bildfusk

Hittade denna länken på buke, tänk vad bilder kan fixas till en helt annan människa:

http://www.iwanexstudio.com/

Gå in på "Portfolio" så är det bara att klicka på bilderna, håller du pekaren på bilden ser du hur de ser ut i verkligheten.

SannaHolmgren
0

Wow, vilken skillnad.  Ja, bilder ljuger ju en hel del.

Lindbygarden
0

så det är så de får sina fina hy, kritvita tänder och getingmidjor..

Lindbygarden
0

jag sitter och drar fram o tillbaka över penople cruz o det är ju helt otroligt!!

Anna Johansson
0

Wow vilken skilnad på vissa, tänk man kanske skulle ta ett kort på sig själv och dona till det så kanske man också blev snygg.Räcka ut tungan

Annette
0

Det där var ju riktigt uppmuntrande Glad. De hade ju glåmig hy och påsar under ögonen de också.

Charlotte-Aveback
0

#5: Exakt! Skönt att se! Flört

Och tänk så vackra hästar man skulle kunna "skapa" med den metoden … Oskyldig

OzzyochJag
0

Jag sitter bara och dreglar över Jonathan Rhys Meyers och hur snygg han är oavsett om de redigerat bilden eller inte. Skrattande

GraLott
0

hahahaha då behöver man inte var såå besatt i att de alltid ser sååååå fina ut då allt e plagiat på datan ;) då e man ju rikitgt fin själv oxå hehehehe…… men sicket fusk egentligen o vi e dumma nog att gå på att man KAN se ut sådär hmm ajja…..

[LinneaDahlberg]
0

håller bara med!
till och med jag skulle få perfekt hy! man vet ju att de fixar, men trodde aldrig det var SÅ mycket!

sara-ek
0

haha det där var lite kul att se:P alla kanske inte är så perfekta iaf dåCool

Puzzel
0

Haha nä tyvärr ser de ofta ut precis som oss i verkligheten. Inte alls som på bilder i tidningarna. De kan också vara svarta under ögonen, ha finnar, vara glåmiga , rödsprängda ögon mm. ( I know)

kamjo
0

men jössses!! Eva Langoria var ju faktiskt riktigt roligt att se!!

divansson
0

gu va bra om dom kunde göra sånnt på skolfotona.. :/