PS - bildfusk
Hittade denna länken på buke, tänk vad bilder kan fixas till en helt annan människa:
Gå in på "Portfolio" så är det bara att klicka på bilderna, håller du pekaren på bilden ser du hur de ser ut i verkligheten.

Wow, vilken skillnad. Ja, bilder ljuger ju en hel del.
så det är så de får sina fina hy, kritvita tänder och getingmidjor..
jag sitter och drar fram o tillbaka över penople cruz o det är ju helt otroligt!!

Wow vilken skilnad på vissa, tänk man kanske skulle ta ett kort på sig själv och dona till det så kanske man också blev snygg.

Det där var ju riktigt uppmuntrande
. De hade ju glåmig hy och påsar under ögonen de också.

#5: Exakt! Skönt att se! 
Och tänk så vackra hästar man skulle kunna "skapa" med den metoden … 

Jag sitter bara och dreglar över Jonathan Rhys Meyers och hur snygg han är oavsett om de redigerat bilden eller inte. 

hahahaha då behöver man inte var såå besatt i att de alltid ser sååååå fina ut då allt e plagiat på datan ;) då e man ju rikitgt fin själv oxå hehehehe…… men sicket fusk egentligen o vi e dumma nog att gå på att man KAN se ut sådär hmm ajja…..
håller bara med!
till och med jag skulle få perfekt hy! man vet ju att de fixar, men trodde aldrig det var SÅ mycket!

haha det där var lite kul att se:P alla kanske inte är så perfekta iaf då

Haha nä tyvärr ser de ofta ut precis som oss i verkligheten. Inte alls som på bilder i tidningarna. De kan också vara svarta under ögonen, ha finnar, vara glåmiga , rödsprängda ögon mm. ( I know)

men jössses!! Eva Langoria var ju faktiskt riktigt roligt att se!!

gu va bra om dom kunde göra sånnt på skolfotona.. :/