God morgon 14 oktober
God morgon!
Milt (+8) och lite regnigt väder här i Örebro. Var i stallet tidigt och fodrade Gardenia för vi ska iväg och tävla idag. Har inga stora förhoppningar utan är nöjd om hon genomför loppet på ett bra sätt.
Hoppas alla får en bra dag!
God morgon
Milt är det inte i skåne, andra natten med frost.
Lycka till Gardenia!

God morgon! Många plusgrader även här.
Det blev en väldigt trevlig dag igår. Först var det Västs höstmöte på Skattens Stuteri. Jättekul att få se alla hästar, särskilt när man har en därifrån själv.
Därefter blev det ett stuteribesök till. Vi följde med Anette och Piroger hem och tittade på deras godingar. Tack för att vi fick komma, Anette. Nu är det er tur ;)
Idag skall vi ut och äta med mina föräldrar och brorsans och hans familj. Jag har just kommit på att jag har glömt att köpa papper att slå in hennes födelsedagspresent i. Jaja, det löser sig väl.
Ha en bra dag.

God Morgon, frost även har i dag igen men strålande sol och vindstilla. Skickade precis iväg dottern med kusinerna Amanda ska tävla Dee-Dee i dag på jägersro och Johanna ska starta våran Ijor idag med det blir hans 2:a tävling för året och jag ska vara här hemma och inte vara allt för nervös *S*
#0 Lycka till idag.
#2 Staniolfolie fungerar alldels utmärkt att slå in paket med.
God Morgon föresten.

#4. Det är ett hästtäcke, så det går åt rätt mycket ;) Men tack för tipset, det kan vara bra att tänka på till en annan gång
.

God Morgon!
Här är det +9 grader, lite mulet men uppehåll.
Har haft lite sovmorgon, "Piroger" fixar pållarnas frukost i dag.
Väst´s höstmöte igår var var verkligen trevligt och välbesökt! Fick se fiina pållar och supergoa katter!! Vi fikade, grillade korv och hade det riktigt mysigt
#2 Tack själv Annette! Det är ju alltid välkommet med trevligt besök!
Ha en skööön söndag alla!!
#5 Ahh du kan alltid ta fjolårets julpapper… börjar ju närma sej *S*
Godmorgon alla!
Vaknade 7 idag eftersom jag skulle tvätta. Så det håller jag på med just nu. Har pysslat lite runt lägenheten också, ska snart diska resterande disk.
Efter det, vid 11, ska jag ut till mina hästar
Såklart.

God morgon
lagom varmt ute idag, stallbygget fortsätter i dag, vi har bara 2 dörrar kvar, sen finns det plats för alla. Ska även strö upp i lösdriften till killarna, så får gärna vintern komma sen !!
annars blir det mest tvätt o packa lite idag, sonen ska läggas in på lasarettet i morgon för o få sin insulin pump, så det blir en vecka där inne, men vi hoppas allt går bra!
hoppas alla får en bra dag !
#9 Hoppas det går bra på sjukhuset med sonen, tapper liten hjälte som måste gå igenom så mycket!

Tack Ella, vi håller tummarna att allt går bra o kommer underlätta vardagen något:)

Solsken, vindstilla och förbannat kallt!!! Det är den full ständiga väder rapporten ifrån Svalövstrakten i skåne! *hihi*
Ska tillbringa dagen med att gräva 5 gigantiska hål i marken till betongplintar. Hingstarna ska få ny lösdrift!!!! Vi får väl se hur långt RYGGEN pallar. Men skam den som ger sej!
Halloj
Kallt och ruggigt. Jag mår som jag förtjänar efter en utekväll. Ska plocka hem de sista fyra ponnyerna från betet i eftermiddag, hovslagaren kommer i morgon och då är det skönt om alla är hemmavid.
Har lite datorjobb att ordna med, sedan tänker jag lägga mig i soffan och glo på TV 
#0 Hur har det gått?

får man säga god morgon än?
Ja ja ja var uppe tidigt och släppte ut pållarna. De var skönt ute idag. Inget regn med det var mulet. Rosa vill inte gå ut på morgonen längre vet i sjutton vad hon vill. Kanske sova inne hela dagen vore nått? fast de tycker inte ja.
Sen la ja mig igen när ja kom hem. Vet ju att natten som kommer kommer vara svårsovd. Då i morgon min ena älskling ska fara till Trapalanda. hua.
sanne hoppas de går bra med Hugo. Håler tumme för er.
Sussie vi hörs senare
#0 lycka till

#15 Grattis!
Veritas odium paretFörvånad

#16 Tack

#15 Grattis till dagens resultat i regnet! För det regnade väl även i Skara?

#18 Tack Carita! Det regnade när vi värmde, men det blev uppehåll till loppet
Skönt!
Grattis, var ju superbra resultat

#19 Grattis till det nya rekordet och placeringen.

#15 Grattis Elisabth och Gardenia! Jättekul!
Har idag fått gjort en massa med djuren och inför installningen. Det jag har kvar nu är i stora drag att köra fram storbal med halm, ta in ensilage och slå ner lite stolpar. Behöver dock lastaren till det men båda var upptagna med betlastning idag så hoppas jag kan få tillgång till ngn imorgon. Har också hunnit med att vara i kyrkan på skördegudstjänsten. Var så tevligt komma dit och få växla några ord med de som brukar gå i kyrkan och med prästen.
Grattis Elisabeth och Gardenia