Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 497 ggr
Annette
0

God morgon 15 oktober

Så har halva oktober passerat också. Fortsätter det i denna takt är man snart pensionär.

Här är det 11 grader varmt, så långkalsongerna behövs inte.

Ha en bra dag!

zettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morrn morrn

Ska snart bege mig till stallet för att göra de jobbiga. Cilla ska fara till Trapalanda. Men de känns helt rätt. Men de tråkiga är att regnet öser ner ute och de gör mig lite lessen. Kunde de inte hålla upp idag för Cillas skull?

ha en bra dag alla

Annette
0

#1. Jag beklagar och tänker på dig idag.

sanne
0

Go Morgon

det regnar lite smått, men det var ganska skönt ute så det gör inget. Snart bär det av in till Lasarettet o Inläggning med sonen, men det ska nog bli bra får vi tro, ett par dagar sen hoppas jag att vi ska klara av o sköta den nya insulin pumpen..

Pållarna mår bra, igår var de så busiga, det var tipspromenad nedanför våra hagar, hästar sprang o visade upp sig för alla förbigående.. hihi så kul ut.

ha de bra!

ElisabethA
0

God morgon alla!
Här i Örebro är det mörkt och grått men milt väder. Ska vara i skolan hela dagen idag, men jag längtar redan till stallet! Enligt rapport därifrån så är det en VÄLDIGT lerig häst (Gardenia) som väntar på sin dagliga putsning…

#1 Beklagar. 

Hoppas alla får en bra dag!
(Tack för alla grattishälsningar igår!)

Puzzel
0

Morrn en ny dag regning och tråkig. Håller på och planerar resa samtidigt som jag ska få iväg barn till skolan. Är massor att göra idag men är så trött. Hagarna börjar bli till lervälling önskar faktiskt att det kunde frysa på så man slapp bada i lera när man hämtar hästar eller borsta ler indränkt häst. Men det hör väl denna årstid till.

#1 Tänker på dig och vackra Cilla idag. Får hoppas det blir uppehåll och en liten glimt av solen när det är dags. Du vet vart jag finns sen.

#3 Hoppas det går bra, underlättar så med pump sen.

Pheobe
0

#1 Ush vad hemskt, tänker på dej. (tog bort min ena älskling i ösregn i våras, man tänkte inte så mycket på att det regnade). Det blir nog bra ska du se.

#3 Du är stark du Sanne. Lycka till idag.

#4 Jag vet ingen ponny som är så väl omhändertagen som Gardenia =) Man skulle varit häst kanske…

Ha en bra dag allihop!

Anette
0

God Morgon! I Uddevalla är det 11 grader, mulet men uppehåll idag. Ska en sväng till hudmot. idag annars blir det lugnt. Ska jobba ett par nätter igen, trist. Har varit hemma en vecka och skulle ju lätt vara hemma några veckor till…. #1 Skickar varma tankar till dig idag…. #3 Lycka till! Ha en bra dag alla!

Saxo
0

God eftermiddag!

Ush tråkigt zettan! tänker på dej.

Å sanne ,  hälsa hugo att han e en tuffing :) 

PÅ torsdag är det Winters tur att vandra vidare :( nu är det helt bestämmt… =(

Å sanne ringde mej för en stund sen , min skitunge (ARIEL) har rymt,,, igen.. så nu wäntar jag på mamma som ska köra mej te stallet , hoppas att hon INTE gått långt denna gången :(