god morgon 16 okt
morrn morrn på er alla
här är de en mild morgon igen. vädret är uppehåll i allafall här. Ska strax bege mig till jobbet. Sen ska vi fota inför vår/sommarkatalogen idag. Min vovve ska få vara med. De blir hon glad. Rosa fick ju äran att vara med i höst/vinter katalogen så de är alltid lite eextra kul att få med sitt eget djur i katalogen.
Sen ska ja till stallet till kvällen. Lille Bastic måste ja testa att springa med lite varje dag. Så han är laddad inför utställningen till helgen
ha en bra dag

God morgon!
Jag skall umgås med min kompis lövblåsen fram till lunch. Sedan jobbar jag inte mer idag, har annat som skall fixas.
God förmiddag !
Här norr om Örebro är det grått och disigt idag, men uppehåll och + 9. Jag ska åka och köpa lite kraftfoder till hästarna. Gamla Kajsa måste fodras med Kraft Rehab för att hålla hullet någorlunda. Sedan ska husvagnen besiktigas om också, en liten glödlampa, och det ska jag åka flera mil för. Kanske hinner jag hämta lite spån också.
Ha en bra dag !

God förmiddag!
Tömkörning av Gardenia och en massa läsning är det som står på dagens schema.
Var och provade på curling igår. Dom har gratis "prova på"-curling mån-tors 18.30 denna veckan här i Örebro. Det var verkligen jättekul! Svårt, men kul. Ska nog dit ikväll igen :o) Lite träningsvärk efter intensivt sopande på isen får man räkna med
Hoppas alla får en bra dag!

Go förmiddag, här är kallt och grått, har tjafsat med försäkringskassan ang älsta sonens vårdbidrag som skulle förlängas alla papper inne och han har haft vårdbidrag i 5 år men ändå ska de ha 5-6 månaders handläggningstid på ärendet suck va trött man blir. Ska ut till puzz snart ska bli skönt, ta en promenad och jobba henne lite har börjat belasta henne efter skadan och än går det bra. jobbar henne endast 2-3 dagar i veckan än och då väldigt lugnt för att bygga upp muskler och se hur leder och senor gillar belastningen men än går det över all förväntan.
#0 Hörs i kväll får du berätta hur fotograferingen gick.