En shettis kvar nu!
Vendela är född 2006, svart, e: Smevallens Royal u: Valerie v. Dorpzicht ue: Plutus v. Dorpzicht. Hon blir runt 96-98 cm hög som stor skulle jag tro. Hon är mycket social och är snäll i all hantering.
Pris diskuteras med rätt hem. Säljs endast pga flytt.
Putt.
Verkligen ingen som är intresserad av henne? Det är en kanonponny och så jäkla go!

Jodå, men nu är det inköpsstopp här ;)

……….
#2 Hm, som på de flesta ställen verkar det som. :-(

jag har både plats tid o viljan men inga pengar att lägga på ett inköp just nu söker ett sto som ska vara starten på mitt stuteri men söker just nu foder/låna för senare köp… bild ????
putt

pga skadad stor häst mycket tvist kring honom o ev ny stor häst på G in så får jag avvakta ang en ponny till :(

synd att det är långt borta!!!! Jag och min man satt faktiskt igår och pratade om att skaffa 2 sto och utöka vår skara! Jag har inte tiden till det! Vi saknar något allihopa! 

Jag hittar inte henne i stamboken…tänkte se om hon var visad någon gång men det får du svara på istället

#11 Tack , Jag glömde ett S när jag sökte!
Såg det nu hihi
#12 Vassego…
Putt!
Var ett gäng här och tittade på hästarna idag. De sa att Vendela var det sötaste de sett! Sen är hon ju den enda shettisen i klungan också så hon blir extra söt då!
Ingen som är sugen på en sockersöt häst?! :-D