Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 335 ggr
Asagard
0

En shettis kvar nu!

Vendela är född 2006, svart, e: Smevallens Royal u: Valerie v. Dorpzicht ue: Plutus v. Dorpzicht. Hon blir runt 96-98 cm hög som stor skulle jag tro. Hon är mycket social och är snäll i all hantering.

Pris diskuteras med rätt hem. Säljs endast pga flytt.

Asagard
0

Putt.

Verkligen ingen som är intresserad av henne? Det är en kanonponny och så jäkla go!

Annette
0

Jodå, men nu är det inköpsstopp här ;)

Anette
0

#2 Skrattande……….

Asagard
0

#2 Hm, som på de flesta ställen verkar det som. :-(

GraLott
0

jag har både plats tid o viljan men inga pengar att lägga på ett inköp just nu söker ett sto som ska vara starten på mitt stuteri men söker just nu foder/låna för senare köp… bild ????

Asagard
0

Har tyvärr inga bilder på denna dator då jag precis i dagarna bytt dator och inte hunnit flytta över bilderna. MEN det finns bilder här!

Priset är diskuterbart OCH jag kan tänka mig att sälja på avbetalning.

Asagard
0

putt

GraLott
0

pga skadad stor häst mycket tvist kring honom o ev ny stor häst på G in så får jag avvakta ang en ponny till :(

HanniBunni
0

synd att det är långt borta!!!! Jag och min man satt faktiskt igår och pratade om att skaffa 2 sto och utöka vår skara!  Jag har inte tiden till det! Vi saknar något allihopa! Glad

HanniBunni
0

Jag hittar inte henne i stamboken…tänkte se om hon var visad någon gång men det får du svara på iställetFlört

HanniBunni
0

#11 Tack , Jag glömde ett S när jag sökte!Generad Såg det nu hihi

Pheobe
0

#12 Vassego…

Asagard
0

Putt!

Var ett gäng här och tittade på hästarna idag. De sa att Vendela var det sötaste de sett! Sen är hon ju den enda shettisen i klungan också så hon blir extra söt då!

Ingen som är sugen på en sockersöt häst?! :-D