Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettbeteckningar-fölningar
Läst 956 ggr
Ulla L
0

Äntlilgen dräktig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går åkte Pretiosa och Papageno till sitt nya hem hos Madelen, dvs Pretiosa ska vara där tills 1 jan -09 tills vidare på foder. Men Papageno ska visas så småningom och förhoppningsvis kanske passera nålsögat till avelshingst. Spännande!

Också Colin åkte hem efter sin 5-månaders vistelse i den stora "Fornhagen" tillsammans med Papageno. De har utvecklats något otroligt och är snälla och lätthanterliga båda två, väldigt lika pappa Steve i temperamentet.

Det kändes både bra, eftersom jag vet att de får det bra, och vemodigt, som alltid när ett par älskade hästar fattas i stallet.

Men ändå är jag så otroligt glad idag - äntligen kom beskedet från Veterinärmedicinska med resultatet av Nadjas dräktighetstest!

Och hon är dräktig!  Äntlligen! Ett till litet Steveföl kommer till oss någon gång i början av augusti nästa år. Nu gäller det att hålla tummarna så att allt går som det ska. Ännu en lång väntan, men åh, så roligt!

Annette
0

Grattis Ulla! Så roligt!

Kris_J
0

Grattis Ulla!

Veritas odium paretFörvånad

[Anna-N]
0

Grattis Ulla!

Milla
0

ÅÅ så skoj grattis

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ann-Christine
0

Grattis, håller tummar och tår för att det blir ett litet föl Glad

AusaBausa
0

Grattis grattis, visst är det en lång o jobbig väntan…

Mmia
0

Grattis Ulla & SteveGlad

VeronicaP
0

Grattis vad kul

Ulla L
0

Vad härligt med alla grattisarna, tusen tack!

Är fortfarande så upprymd så jag vet inte hur jag ska kunna somna! Får nog traska ner i köket och ta mig en mugg varm mjölk med honung i …

Hanna-D
0
[Emmelo]
0

Grattis=)

zettan
0

stort grattis

Puzzel
0

Grattis , hoppas allt går bra och det kommer ett nytt härligt liv till er i augusti då.

maysod
0

Bättre ett sent föl än inget alls. Härligt med föl och något roligt att vänta på. Grattis.

Ha det gott // May

sanne
0

Grattis Ulla !! kul att det tog sig, hoppas hon kan komma tillbaka hit någon annan gång med bättre lycka. Nu ser vi fram emot en liten fux bebis..

Cattis
0

Grattis Ulla!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ellinor Johansson
0

Grattis Ulla!

Ulla L
0

TACK allihopa! Det värmer i hjärtat att så många bryr sig!

Sov gott! Jag är lite nattuggla, så det dröjer nog ett par timmar innan jag försöker mig på det…

[Rebecka]
0

GRATTIS!!!!

Madelene_Udd
0

Stort grattis Ulla!!!

Jag ska ta så väl hand om Pia och Poppe som jag bara kan!!! Och det är ju inte så långt att åka när saknaden blir för stor….

Poppe och Devin leker och busar jätte mycket, Devin hänger efter honom hela tiden och struntar i mamma…

Kram Madde

Marta
0

Grattis från oss med.  Jag ska ta mig tid att komma över en dag. Vill ju verkligen det.