Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 734 ggr
Annette
0

God morgon 18 oktober

Idag fyller mamma år. Hon uppvaktades i söndags, men jag skall köpa den finaste blomma jag kan hitta och ge henne idag.

Här är temperaturen nere på 2-3 plusgrader igen. Jag skall strax väcka barnen och lämna dem på fritids. Cecilia är inne i en period med separationsångest på morgonen. Det är ganska jobbigt, hoppas det går över snart. Dom är ju lediga från fritids ganska mycket pga gubbens nattjobb, tydligen inte alltid en fördel.

Hoppas ni får en bra dag Glad

sanne
0

God Morgon

Snart ska vi iväg till skolan, jag ska vara med idag o informera personalen om Hugo´s nya insulin pump.. det fungerar bra o vi hoppas att han ska må bättre nu, men lite mer pyssel blir det för hans del..

Idag går mina tankar oxå till Lill Sandra (saxo) som ska skicka sin fina vän, Vintergatan till hästhimlen, men vi vet ju att han får det bra där utan att ha ont i benen mer o få äta gott gräs.. Våra andra pållar mår bara bra, Tombstone har nu abbonerat lösdriften, det är hans nu .. han sover gott där inne :)

hoppas alla får en bra dag med bra väder !!

Puzzel
0

Morrn här är grått och ruggit. Ska snart lämna kidsen på skolan. Sen är dagen uppbokad av möten , kolla på ett jobb mm skicka in Engelska uppgiften till läraren. Sen planera min resa. Men hinna med en tur till lerig Puzz det gör man alltid. Vilken vinter päls de börjar få nu hästarna speciellt Puzz hon ser ut som en nalle i hagen men mjuk och go när hon inte är dränkt i lera då. Ha en bra dag allihopa.

#1 Va skönt att pumpen verkar funka, ska du snart se att värdena kommer bli bättre med. Lycka till

Turnado
0

God morrn!

snart blir det skolan så slutar jag halv 4 :S stallet hem äta,byta om 18.00 på konfamationen. som slutar 21.15  och prov i morrn! så min dag är värkligen full.

susanne-s
0

Burr idag är det kallt. -8 på morgonen. is på rutor mm. blä!
Men solen är på väg upp så det blir nog en fin dag! = )
Stona fick lite hö nu på morgonen och det uppskattade dom.

Ha en bra dag.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Tillbaka i Uppsala igen efter ett par dagar hemma. Blev hemma längre än vad som var tänkt och det var tyvärr inte av någon rolig anledning. Min lillebror kom hem på tisdagskvällen och åkte med upp igår.

Har fixat vinterhagarna och satt ny tråd i några och tagit hem halvbloden och hingstarna. Haft fullt upp med det och i tisdags när klockan var två på natten var jag färdig att ge upp och skita i allt. Fick dock det till att fungera igår, som tur var.

Saxo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Sanne !!

Ja nu är han i hästhimlen … :( så j*vla jobbigt…. USCH .. Men det gick så lungt till när han somnade in… Min fina Winter .. :( gah..

Zato stod i sin hage å tittade på , sen när lite innan winter somna in så gnägga zato å sen när winter hade somnat inte så gick han iväg å åt, han kanske sa hejdå till Winter :)