Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 448 ggr
RebeckaSvensson
0

God morgon 19 oktober

Snart ska vi bege oss ner mot Jönköping och Elmia fält och maskin. Jag borde egentligen plugga men en av kompisarna lyckades övertala mig till att följa med istället. Var väl iofs inte så svårövertalad för med vill jag ju gärna.

Hoppas alla får en bra dag!

zettan
0

God morgo

*gäspar* idag hade ja velat ligga kvar länge. Ont i huvudet idag också men kan helt enkelt inte stanna hemma. Full rulle idag. Först jobbet så klart. Sen måste ja till pållarna. BAstic ska ju på fölutställning i morgon och måste fixas i ordning lite. Mamma Zettan ska ju me hon också så ja får nog ta och ta en snabbrengörings omgång på henne ockås. För hon dammar så värst Räcka ut tungan, Som tur var hovis här i går och trimmade till fötterna så nu trippar dom så glatt så. Tänkte hinna köra Rosa också innan dagen är slut.
  Jätte kallt ute idag. 0 gradit och ja ska cykla. Se om ja ser ut som en istapp när ja kommer till jobbet eller om ja lever.

ha en bra dag alla

ThiffannyJ
0

God morgon.

Nu bär det av till Nynäshamn på konferens… Kommer inte hem förrns i morrn…

Vädret vet jag inte, det är kolsvart ute Fundersam

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Sasser
0

Hej!

Kan inte sova fast jag hade den förmånen idag… F-n säger jag för det är ngt jag inte gjort på länge nu. Det var 4 grader varmt ute nu på morgonen.

Har precis matat kattungarna och skall strax bege mig ut i stallet.

Är det ngn som har en sele till salu passande en C-ponny? Hör av dig fort, det brinner i knutarna. Jag har ingenting som passar B-C ponnyer. Kanske man skulle börja sortera ut alla shettisprylar, har ju ett hav av täcken, sadlar…

Ha en bra dag!! Hälsar Jag i Dalarna…

sanne
0

Go Morgon

vi hade 3 minusgrader i morse när vi tog ut hästarna, lustigt att ni har plusgrader i Dalarna.. det känns skönt att det börjar frysa på lite, hästarna mår toppen, det var lite tomt i stallet idag när Vinter var borta, o i helgen åker ju 3 hästar till, så sen är dom inte många kvar.. eller nja.. ett par stycken är dom juh !!

Blir att vara med på skolan idag me, fast det gick ganska bra igår, så det räcker nog med ett par timmar idag, skulle behöva fixa gångjärn till de nya boxdörrarna, så alla stona kan få komma in på nätterna..

ha en bra dag !!

Annette
0

God morgon!

Idag blir det en rörig jobbardag. Vi har möte kl 10, så man får åka fram och tillbaka på vägen, känns det som. Jag är less på alla möten, jag vill vara i fred och jobba. Därefter blir det stallet :)

Ha en bra dag!

[Anna-N]
0

God morgon!

4 plusgrader här också. Tog hingstarna på sängen idag. De låg helt utslagna i lösdriften och sov - tog ett bra tag innan de kom ut en och en. Trötta killar :-)

Idag blir det handling, stall och städning på schemat - mao en helt vanlig dag….

Ha en bra dag!

Puzzel
0

Morrn grått och regnint är det här runt 3-4 plus grader hade gärna haft köld grader, fy så lerigt det är i hagarna igår traskade jag iväg med en stövel när jag hämtat hästarna den ena satt fint kvar i leran. Idag blir det en tur ut och borsta henne ren om det nu går i blöt lera. Ha en bra dag allihop skönt att det är fredag.

VeronicaP
0

God morgon idag har jag legat länge i sängen , skönt att kunna få göra det när man är ledig , att bara kunna ligga och dra sig ;-).

Här skiner solen och det är nån plusgrad nu , men har varit frost i natt.

AusaBausa
0

känner mig helkass o näsan bara rinner o rinner…denna helg ska jag bara sova sova sova…zzzzzzzzzzzzz!

Förutom när Pippa_ kommer såklart…!!!