Gnällpålle II.
Jag har hört och andra anser …… inleder många debattinlägg.
Istället för att skriva jag tycker att….osv.
Vill Ni förstärka uttalandet med att hänvisa till någon okänd så gör ni fel. Reglerna för forumet tillåter inte att man anger personer vid namn. Men det är ett fult knep att under denna flagg relatera till någon vars uppgift inte går att granska.
Att knäppa andra personer på näsan istället för att debattera sakfrågan är också ett oskick.
Tro nu inte att jag är den som följer ovanstående regler bäst, för jag har väldigt lätt för att "vända andra handen till".
Jag har inget emot att ni provocerar med synpunkter, tvärtom, själv ställer jag ofta saker på sin spetts . Först då börjar hjärnan arbeta i mönster som den inte är van vid.
Försök nu också vara lite liberala och inte så förbannat konservativa och anpassa inläggen och förståelsen/ordskiftet efter tråden.

Det är bara att nicka och hålla med men jag tycker att det nyss var en sådan här tråd och då kan man vänta lite och se om det blir någon bättring det är roligare att prata häst
En sak till som gör mig förbannad det är när man får reda på vad man själv tycker av andra. Det stämmer inte med min uppfattning om vad jag tycker men dom säger att det är så, alltså tycker inte jag som jag tror jag tycker för dom vet hur jag tycker och så tycker inte jag. Det är trist tycker jag, om nu ingen annan säger att jag inte tycker så

#1, Jag tycker att det du borde tycka är väldigt bra tyckt, för jag tyckte precis vad jag tyckte att du skulle tycka om vad jag tyckte. Och det var ju jättebra tyckt, och när du nu tycker så mycket och bra tycker jag, att du, i mitt tycke, också är i mitt tycke! 
det är ju tur att man tycker då 

Vist är det bra att man tycker bara, man inte tycker att man tycker vad andra tycker. Får man tycka vad man tycker och står för vad man tycker så är det ju ett bra sätt att föra en diskussion. Vet nu andra mer vad man tycker en vad man själv vet att man tycker så kanske man inte tycker vad andra tycker att man tycker. Då blir det svår att få fram vad man tycker

# 4 Håller helt med dig. 
Har alla blivit öppna för nya tankar?
Eller är det något bra på TV.
#4 det lät lite krångligt!! men jag tror jag förstod vad du menade och tycker likadant 
ett forum överlever ju tack vare alla tyckanden

Jag tycker att det alla tycker är bra tyckande, så länge alla andra får tycka det de tycker utan att någon tycker att man ska tycka annorlunda. 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag tycker som alla andra.. för då blir ingen arg på mig
#8 tur för dig det! 
Jag tycker inte som alla andra och då får jag skit för det…

#8: Låter väl trist. ;-)
#10: Låter oxå trist.
Jag tycker som jag själv tycker och tar den skit som kommer i jämnmod. Om den nu kommer. hihi
Det beror lite på hur man tar åt sig också tror jag.
Själv går jag lite efter filosofin:
Le och var glad, ty det hade kunnat vara värre.
Och jag log och var glad. Och det blev likförbannat värre.
Men vem slutar le för det? Någon gång måste det ju stämma. hihi
Audiatur et altera pars

jag fick just skit för att jag tycker som forskarna och inte som medlemmarna på forumet, det var ridsport i fokus men vad då det är ju samma företag. Så nu måste jag tycka att 25% är mer än 50 % hoppas inte min matte lärare läser detta, men yttrande friheten är viktigare än verkligheten. Ska jag vika mig och tycka att man ska få skriva osanningar obesvarat?
nej kiara! det ska du verkligen inte !!! man FÅR tycka! (tror jag) och bara för att andra tror sig veta vad man menar, så är huvudsaken att man vet själv vad man menar.(oj, vad rörigt det lät)
Vad är alternativet till att få tycka? Bli halshuggen för att man tycker något som inte alla andra tycker?
ja, nästan!

Nej men sååå allvarligt är det väl inte. Nog får alla tycka som de vill. Men ibland så tror jag att man läser in mer fientlighet i ett inlägg än vad man behöver.
Ingen som menar att halshugga någon, i alla fall har jag väldigt svårt att tro det.
Visserligen hör alla iFokus sajterna ihop men ändå inte Kiara. Vi är olika sajtvärdar på olika sajter. Och de är de olika värdarna som bestämmer inne på sin sajt så att säga. ;-)
Åtminstone det mesta. hihi
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars