Resultattrådar
Intresset för att rapportera resultat har minskat här på sajten. Artiklarna kommer ändå att finnas kvar även denna säsong oavsett intresse för dem. Jag har inte Facebook men mina Shetlandsvänner som har det meddelar att resultatrapporteringen också där är låg. Det verkar inte finnas så stort intresse att dela med sig längre.
För egen del har jag stor glädje av det resultatarkiv som Shetlandsponny iFokus samlat på sig genom åren. Här finns resultat och foton från utställningar ända sedan 2006. Bilder som aldrig kommer med i medlemstidningen finns här. Jag tror det är till glädje och nytta även i framtiden, såväl för oss redan frälsta men kanske ännu mer för kommande Shetlandsgenerationer.
Jag tycker det är tråkigt att man inte rapporterar här med. Jag tycker som du att det är kul att se både bilder och resultat i ett och samma inlägg samt på alla ponnyer som deltagit på utställningen oavsett placering under dagen. Det är ju "bara" klassvinnarna som kommer med i SP.
Det här med att rapportera resultat tycker jag är knepigt. När jag är på utställning så har jag sällan mobilen i min närhet. Ofta pratar jag med andra utställare eller visar/håller i häst. Det är oftast inte för än i bilen på väg hem (om jag inte kör) eller hemma som jag tittar/rapporterar nått. Samtidigt så är jag själv nyfiken på resultaten på de ställen som jag inte själv visar på.
Delad glädje är dubbel glädje :)

Håller med om att det är svårt att hinna med att rapportera när man har häst med eller har annat uppdrag. Men hellre resultat efter utställningen än inga alls :) De kommer ju såklart i webstamboken men där finns inga foton.

Jag tycker också det är jättebra/kul med resultat + foton här som ett slags arkiv, blir inte samlat på samma sätt någon annanstans.

Tycker också det är jättekul att se resultaten och bilder från utställningarna samlade i sin helhet på ett och samma ställe.

Det pågår ommöblering i artikelkategorierna. Det skall bli en grupp för varje år, så blir det lättare att hitta. Tex "Utställningsresultat 2015".
Jag tycker också det är väldigt kul att se resultaten för alla ponnysar! :D
Som arrangör väljer jag i första hand att lägga ut resultat på föreningens egen hemsida och facebook.
I höstas hade jag med mig ipaden till Hultsfred och uppdaterade resultat på vår facebooksida efterhand under dagen. Tyvärr har vi haft lite struligt med fotografer på våra utställningar, ambitionen är att det ska finnas bild och resultat på alla deltagare efter utställningarn. Men tyvärr lyckas vi inte med detta alla gånger.
Jag ser det lite som att var sak har sin tid. Detta var toppen innan facebooksidorna tog över.
Som en av arrangörerna i den nystartade föreningen Sydväst så kommer vi att informera resultaten på denna sajt då vi dels vill dela med oss och att det är roligt och se resultat samt bilder från våra utställningar… Även om både hemsidor och fb finns så finns det folk som väljer bort fb och spenderar sin lilla tid på denna sajt och det är dessa som vi vill nå ut till så dom också kan få stilla sin nyfikenhet samtidigt att få njuta av fina bilder.