godmorgon 21-10-07
Sitter här i sängen och ska snart gå upp. Gubben kom hem för en stund sedan och var snäll och fodrade killarna så jag kan ta det lite lungt.
Idag blir det utställning för vår del, ska bli spännande och se vad dartmooren kan få för poäng, det är hans första utställning. Ska även bli spännande och höra vad Morgan säger om Viking.
Det är bara några få plusgrader så det gäller att ta på sig varma kläder. ÅÅÅ vad jag vill ha sommar.
Ha en bra dag i dag!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God morgon! 4 plus här idag.
Jag har just slängt in två sockerkakor i ugnen, tänke bjuda kyrkobesökarna på hembakt i stället för torra köpkakor.
Jag har tjänst kl 10 och i eftermiddag skall vi till svärmor som fyller år. Det får bli hästpyssel framåt kvällen.
Lycka till, Milla!

Godmorgon.
Här har det regnat hela natten. Men nu är det uppehåll.
Ska sätta igång mitt ena sto, så det är nog körning på schemat idag. Skiljde av sto och föl igår. för första gången. Fölet går med flocken och mamma på andra sidan rovdjursstängslet. Det har gått jättebra! Ska släppa ihop dom nu under dagen. Jag gör nog så ett par dagar och sedan skiljer av helt. Har ju ingen erfarenhet att luta mig emot..
Ha en bra dag! Krya på er alla som går och snörvlar.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Morrn här tog man lite sov morgon, har varit uppe ett par gånger som vanligt i natt. Ska snart ut till Puzz , idag ska vi sätta henner för vagn igen och köra en kort bit . Hon har longerats, gått långa promenader i skog och mark, tömkörts utan att markera något efter skadan. Så nu har vi fått tillåtelse att sätta igång mer. Ser fram emot att kunna visa henne snart igen.
Lycka till idag Milla med visningen av snyggingarna, håller tummarna.

god morgon
nu har väl du sovit för länge Milla
ja tror det är den 21/10 idag
.
Idag är de latmansdag idag. Inte så mklt planerat mer än att köra Rosa till kvällen,
ha de bra

God middag!?!
Fodrade i morse så skulle vi köra Ture. Så helt plötsligt frågar mamma om jag vill köra. Så Nu har jag kört han för första gången. Känns helt parfetk. Han var kanoners idag. Lella får det lugnt fram till Tisdag. Ska försöka köra Effi i morron. Sen ska jag och Mirjam leka i eftermiddag :)

sorry milla de var nog ja som sovit för länge. Du skrev rätt ja tänkte fel. sorry
God middag…såsar här hemma i dag också..fortfarande förkyld..så jobbigt!
Inget hästpyssel i dag mer än o kolla till dem….
Haha ja du Zettan så kan det gå.
Hemkommen efter världens snabbaste utställning jösses vilket tempo dom höll.
Är jätte nöjd med mina båda grabbar och Morgan tyckte absolut att Viking ska sparas 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Grattis Milla!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
God Kväll…
I dag har man vart i stallet med Ronja och fodrat o tagit in några hästar. Och så har vi borstat Leona o Eufemia. Och vart i sommat hagen där går Molly ( Vår Mamma <3 ) hennes föl Armani, Olima, Jikas Neptuna, Lyktans Haidi, Stunstugo Ronaldo (Nalo)
Vi cyklade ut o hem.. Tog 30 minuter o cykla, Pust**
I morgon blir det väl samma sak nästa, då skall vi köra Eufemia o töm köra Leona o Neptuna

Grattis Milla va kul att han gillade Viking.