Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1479 ggr
Minsanne
0

Utställnings spayer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna vecka som kommer lägger jag en beställning på dom populära sprayerna Final Mist, Final Bloom och Pink Oil, och kan på detta vis ta emot beställning om någon mer vill ha. Dom kostar 150:- per burk.

För dig som inte vet vad det är kan jag berätta att Final Mist ger en fantastisk glans på man och päls och används ned fördel innan man går in i ringen. Misten är också mycket bra för att reda ut manar och svansar med.

Final Bloom fungerar ungefär som misten men ger också mer fyllighet i man o svans.

Pink Oil ger extra fyllighet i man o svans och även glans förstås.

Beställning helst via email anne@jaboruder.se eller här

Annette
0

Jag köper gärna 2 st Final Mist.

Minsanne
0

Antecknat

kruger
0

#2  Är Final Bloom till fuxar eller finns det en annan ?

Skulle gärna vilja beställa 2 st Final Mist iallafall  :)

Charlotte-Aveback
0

Vi tar gärna en Final Mist och en Pink Oil. 🙂

Minsanne
0

Pga orsaker som jag inte rår över så blir sprayerna dyrare. Frakten går till otroligt mycket och så är det ju moms på alla varor man importerar också. Så priset ligger på 170:- per flaska/burk. Ni som har mailat och beställt och INTE vill ha pga prisökningen, var bussig kontakta mig igen

Annette
0

Det är ok för min del.

Charlotte-Aveback
0

Det är OK för oss också!

catalonia
0

Skulle vilja beställa 1 final mist och 1 Pink oil. Priset är ok….

Minsanne
0

Det är väldigt många som beställer, kan ni vara bussiga och maila in beställningen till mig anne@jaboruder.se med namn och adress. Blir lättare för mig att hålla ordning på det då

catalonia
0

Har skickat mail…Anne😊

Minsanne
0

Nu har alla sprayer kommit hem. Ni som mailat mig och beställt bör ha fått ett mail tillbaka med prisuppgifter. Annars går det bra att swisha över 070 5522678 eller bankgiro 947-0766, glöm inte fylla i vad ni ska ha och adress

1 burk kostar 56:- att skicka, 2 burkar kostar 70:- och 3-4 kostar 84:-

Minsanne
0

Det finns Final Mist spray kvar för den som är intresserad