Tack för alla år!
Till helgen åker de två sista shettisarna. Sen är det tomt på shettisfronten. Känns lite konstigt, men ändå bra. Två shettisar (skulle varit en!) kommer vara kvar i min ägo fast utlånade. Det är stona Bluemull Pearl och Eufemia.
Tack för alla år, men nu tar jag några års paus så kanske jag kommer igen sen! Har varit roligt och lärorikt med både fram- och motgångar!
Vill också passa på att önska de som köpt häst av mig lycka till med era pållar. Kommer sakna dem nått otroligt! :'-(

Det låter ju riktigt sorgligt! Men jag hoppas och tror att du snart är tillbaka på shettisfronten igen :) Om inte annat så får du hålla till här ;)
Haha, ja det lär jag nog göra ändå. Släppa det helt kommer jag nog aldrig göra och det är nog mycket därför jag valt att behålla två ston. Dock passar inte hästarna in i mina framtidsplaner för tillfället och då blir det så här "drastiskt". :-( Men jag tycker ändå att jag valt två mycket bra fodervärder till mina "guldklimpar" :-)
Men jag kommer kanske på lite utställningar och sånt i fortsättningen också. Dock utan häst.
Lycka till med det du tänker ta dig till….
Tack och lycka till själv med framtidsplanerna!!!
Du är alltid välkommen ner och hälsa på dina shettisar om du har vägarna förbi…

#0 Eufemia kommer bo väldigt nära mig, och de som ska ha henne är jättegulliga människor
hon kommer få det jättebra där och jag är säker på att de kommer ta väl hand om henne!
#5 Hon berättade att hon köpt en pålla av dig och mer eller mindre angav dig som referens. Men jag tyckte hennes bakgrund var refererande nog. :-)

Skönt Att Eufemia "effi" kommer att få det bra <3 Kommer aldrig och glömma den hästen

Glöm ej bort Zindy
, Hon är rund och fin i hullet. Springer och busar med de andra som om hon vore 3år gammal.
Ha det så himla bra, så hörs vi