Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 2206 ggr
Annette
0

Läckösläpet - erfarenheter?

Är det någon som har erfarenhet av Läckösläpet? För- resp nackdelar?

Jag har lånat ett av en bekant några gånger och tyckt om det. Men är nyfiken på vad ni som har större erfarenhet av detta släp tycker.

Martina. N
0

Jag har ett Läckösläp, och för mig med klivet dit från min gamla 70 talare, nästan söndervittrad så är det bara lyx.Köpte det nytt för ett år sedan snart, och fick det precis som jag ville, dörrar bak och nedsänkbar frambom så jag kan binda upp mina minisar. Säljarna är jättetrevliga också, dom har ju inga mellanhänder utan tillverkar släpet hemma på gården vilket ju håller nere priset.

Annette
0

Fördelen är att säljarna bor inom bra avstånd för mig, dessutom ser priset bra ut, tycker jag. Man kan själv välja vikten på ett nytt släp.

Det är kanska så att Läckösläpets köpare är väldigt nöjda, för det finns mycket sällan några begagnade på annons.

Får nog fundera på detta.

Angel
0

Vi har haft en Läckö-vagn ganska många år nu.. kan det vara ca 5-6 år? Vi är himla nöjda med den, skönt med boggi (även om det nu är en sk. tandem-boggi) Vi köpte den ny och än så länge är det bara däcken vi fått underhålla, köpte nya i somras.

[Anna-N]
0

Har en bekant som hade Läckösläpet och var supernöjd med det. Köpte man nytt fick man bestämma i princip hur det skulle vara utrustat - vilket är till fördel om man har småttingar :-)

Annette
0

En ny boggie kostar 49000:-, då kan det ju förstås tillkomma lite om man vill ändra något. Men jag tycker det verkar prisvärt, med tanke på hur mycket ett begagnat släp kostar.