god morgon 26 okt
ÄNTLIGEN FREDAG 
god morgon alla
kallt och is på rutorna idag me. Tur man har cykel =)
ha en bra dag alla
Godmorgon,
Här är också en kylig morgon. Idag kommer veterinären hit till oss för att göra veterinärbesiktning och två ultraljud, på Islandshästarna.
Imorgon åker jag och hämtar mitt nya vackra shetlandssto och hennes årsföl. Det ska bli så roligt att äntligen få hem dom…

God Morgon
efter en mkt tung dag igår med massor av strul med Hugo´s insulin inställningar så tar vi sovmorgon.. stackars barn o behöva äta hela tiden, det tar ju stop till slut..
men snart är vi på gång o vi får se om jag kommer jobba idag eller får vara stand by på skolan, men allt blir bra till slut hoppas vi ! nu ska vi sätta lite fart i varje fall,
ha en bra dag allesammans :)

Ojdå, vi har visst 11-årig bröllopsdag idag. Det hade vi glömt bort, båda två. Jag får väl köpa hem en cola och en påse chips så vi kan fira lite ikväll ;)
Lövet väntar. Därefter blir det stallet. I kväll skall alla stallas in nattetid, det blir lite ommöbleringar i boxarna. Undrar vad gamlingen tycker om det, men bara hon har mat så är hon nog nöjd.
Ha en bra dag!

Här är det plusgrader och Dimma, ser nästan inte hästarna i hagen.
En Lugn dag annars. Fredag!! Barnen ska på Disco i kväll.
Ha det bra alla
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
God Morgon!!
I dag ska jag ägna mig åt dom sista förberedelserna till morgondagens Halloweenutställning !! Vi fick oss massa goda skratt igår när vi gjorde våra kostymer… Ska göra klart dom idag samt putsa det sista och stalla in pållarna vi ska ha med oss.
Hoppas alla får en skön fredag!
#5 Hoppas på foton på utklädnaden 

Fredag i dag så skönt :D Efter skolan ska jag upp och ta en lugn kör tur :D Och sen får man se vad som händer till kvällen.

God morgon!
Vaknade med ont i halsen och jätteförkyld och det har jag absolut inte tid med nu. Är väl dock inte så förvånad för har bara väntat på det efter vad jag hittade på i helgen.
Ska ägna mig åt skolarbete idag och försöka hinna ikapp. Ska nog gå hyfsat bra eftersom mina snälla kompisar har lånat ut lite anteckningar :-)
#3 Grattis på bröllopsdagen!
# 6: Absolut!! Foton kommer! Dom som kommer till Fagersta i morgon kommer nog få sig ett gott skratt dom med 

God middag?!?
Idag åker Effi tyvär. Men men hon kommer alltid och vara min.
Annars är det väll lite packning. Imorgon kanske vi sätter Lella i vagn. En lugn dag
God Middag!!
Idag fortsätter stallbygget och efter helgen är det klart och ska invigas ;-)) Det blir så fint, vilken tur att man har en "händig man".
Det är kallt och dimmigt här och inatt var det flera minusgrader.
Ikväll ska sonen och jag på Bio, vi ska se 1408 då den har premiär idag. Gubben vägrade följa med så det var tur att Anton var mer än frivillig till att åka och se den. Han gillar samma sorts filmer som mig.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen ut och "luncha" pållarna!
Amor vincit omnia 

Dagens dagens här är grått och ruggit setat me läxor + pratat i telefonen. Tänk va kul nyheter och sådant man läser kan va ibland speciellt om man vet mer än vad som står och att bara hälften stämmer.
Ska snart ut och ta hand om lerig häst, sen ska jag på doftljusparty i kväll ska bli kul.
#2 Hoppas det blir bättre snart med pumpen det är ju en omställning först och tyvärr många känningar då de blir insulinkänsligare. Håller tummarna för er. Fick ni en pump med larm eller endast pump tänkte att ni har ju haft samma som oss me Dennis med berg o dalbane värden ??
#0 Hörs kanske en sväng i kväll på msn.

#12, ja du Sussie, insulinkänslig kan man lugnt säga.. ligger på snitt mellan 2.5 -5 just nu, får sitta stilla o typ äta hela tiden.. suck.. nej den har inget larm.. tyvärr.. jaja, sånt här vårt liv, sova får man göra någon annan gång i framtiden..