Fernando v.d Bosrand RS 78
Skulle gärna vilja ha lite info om denna hingsten. Någon som vet något? Allt jag vet är att han var rödskäck eller rödskimmelskäck kanske? A premierad och sen vet jag inte så mycket. Går man efter stamboken är det nog nästan bara de som fått stoföl som reggat dom för huvuddelen är stoföl. Någon som haft med honom att göra, eller har bild kanske? Gärna lite info om stammen bakom honom
Jag har för mig att jag har något kort på honom, var ute hos Rosa Lövström många gånger och titta på hennes otroligt vacka ponnyer när hon levde. Tror faktiskt Rosa berätta att han fick nästan bara stoföl! Återkommer med foto om jag hittat dem.

Jag har nog något, ska leta.
Har kollat lite i mina gamla anteckningar. Han var rödskäck, född - 70 och A-premierad. Avled 1997. Han visades 1993 med 77667=33poäng.
#3 Det där har jag sett nånstans. Usla poäng för att vara hingst, om man får säga så…
#1+2 Vore jätteroligt att se. Häftigt att han fick så mkt stoföl om det nu var så
Kul att se bild på honom, han låg bak i stamtavlan på en av våra ponnyer. Benstommen är det inget fel på iaf!
#5 Tack. Ser väl okej ut ändå