Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 711 ggr
zettan
0

god morgon 17 okt

god morgon

idag är de full rulle. Först jobbet, Sen direkt till stallet och göra ordning för kvällen. Sen så skynda sig till möte med försäkringskassan och min arbetsgivare pust. Sen hem och göra mig i ordning släppa in pållar och sen ja sen då är de en bettföreläsning för Anders Eriksson. Ngt ja sett fram emot läääänge. Ska bli kul. MEn full rulle på en och samma dag blir de Räcka ut tungan.

ha en bra dag alla

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Vaknade 1timme innan väckarklockan skulle ringa Ledsen ..inte lönt att somna om, så nu sitter man här.
Idag bli det jobb som vanligt, mycket möten under dagen *gäsp*, ska bli skönt när jag slutar och kan cykla iväg till stallet.

Hoppas ni får en bra dag!

Puzzel
0

Morrn varför är varje morgon så stressig spelar ingen roll man kliver upp tidigare. Idag kommer mina föräldrar förbi de har varit bortresta i 6 v men har kommit hem nu. Sen blir det en sväng ut till Puzz och se hur hon mår. Lär vara rätt lerig hagarna är inge mysiga alls önskar att de kunde frysa på snart.

#0 Vilken dag hoppas föreläsningen är bra du får berätta sen. Saknade dig på messen igår.

kajsa-kavat
0

God förmiddag !

Här är strålande höstväder. Det är så skönt ute. Var just ute på en kort promenad med hundarna, skulle ha önskat en längre promenad. Men Stina, bassen, har diskbråck, så det blir kort-korta promenader med henne. Får ta taxen och gå en längre sväng senare under dagen.

Annars är det hästarna som gäller. Borsta och borsta. Dom är hur skitiga som helst. Att dom måste rulla sig i värsta dyngan ? Senare i em kommer medryttaren till Ellen och tar ut henne en sväng.

HanniBunni
0

Hej, hej!

Pissregnat hela dagen och vi har haft utedag på jobbet och ätit ute i regnet sittandes på en frigolit bit!! JAG HAR HAFT EN UNDERBAR DAG!!!!Skrikandes

Annette
0

Jag får säga som Askungen:

Det har varit en alldeles, alldeles underbar dag. Jag har fått en  underbar ponny. Jag visste förstås att två ponnyer skulle flytta till oss idag. Men att den ena skulle bli min, det hade jag inte en aning om. Hur tackar man för en sådan gåva?

Jag är så otroligt glad.

Cattis
0

#5 Med en stooor kram. :-) Grattis! Himla roligt!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Turnado
0

urh! dagen har varit totalt stressad! funderar på och rimmla upp hela vanten jag gör på slöjden.

Ellinor Johansson
0

# 5 Grattis vilken överraskning!

Kris_J
0

#5 Grattis!

Veritas odium paretFörvånad

sanne
0

Stort Grattis , Annette. !! ska bli kul o höra mer om underverket !!

Marta
0

Grattis!  Glad    (jag vet vem det är..)

Charlotte-Aveback
0

#5: Grattis Annette till guldklimpen! Glad

Annette
0

#12. Tack så mycket! De är helt underbara båda två :)