Tack Anna-Lena!
Just hemkommen från Fagersta. Vilken jättetrevlig utställning du har ordnat, fin utställnings plats, så fint pyntat ridhus, fina priser ja allt var bara så trevligt.
Jag tror aldrig jag har varit på en utställning där samma person fixar sekretariatet, prisutdelningen, speakersysslan, mockar visningsringen osv, ja du Anna-Lena du är otrolig!

Jag instämmer!
Helt otroligt redigt och bra. Jag tycker dock att det är synd när inte fler ställer upp och är funktionärer, så att en person måste göra så mkt. Inte för att Anna-Lena klagade, det är bara min egen åsikt. Jag har inte så jättemkt koll på vilka som är med i Nords styrelse, men nog hade det väl förenklat för alla om det funnits fler hjälpande händer - synd att inte de fanns på plats.
En skitbra och trevlig utställning, en bra plats, varm mat, fint pyntat ridhus och allmänt god stämning. Toppen Anna-Lena.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Instämmer med ovanstående inlägg!

Stort TACK Anna-Lena för en mycket trevlig utställning!

Sänder också ett STORT TACK till Anna-Lena för en mycket fin & välordnad utställning, linn hälsar & tackar än en gång för hornen 
Tack så mycket !
Vad kul att få beröm
( jag suger åt mig )
Och jag vill passa på att Tacka alla som hjäpte till, ingen nämnd och ingen glömd. Ibland kommer det oförutsedda händelser ivägen som ingen kan råda över och därför fattades det en och annan funktionär. Men det löste sig galant ialla fall.
Jag har ialla fall sovit utan att ha mardrömmar om utställningar och jag somnade även ifrån champagnen men det var det värt.
Ha det bra nu rusar jag till sista nattskiftet innan jag får ledigt några dagar.
Mvh / Annalena

#6 Det var tur att de få funktionärer du faktiskt hade där var så duktiga ;-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Jag var oxå där å tittade å fick superinspiration att ställa ut…finns det nån kurs man kan gå å lära sig hur det går till?

#8. Lokalföreningarna har ibland puts- och visningskurser. Besök på utställningar är också ett jättebra sätt att lära sig på.

Ok, tack för tipset,ska gå med i Nord redan i morrn..

#10. Jag tror att det är så att om man betalar medlemsavgiften för 2008 före oktober månads slut, får man även 2007 års sista nr av tidningen Shetlandsponnyn.

Jättebra, jag provar i morrn så får vi se…