Letar uppvisningsgrimma
Hejsan!
Någon vänlig själ som vet en bra hemsida med snygga uppvisnings-träns. Jag har letat med ljus och lykta men bara hittat ett som jag inte ens tyckte om! HJÄLP!!!

Humledal syr kanonfina träns och visningsgrimmor, dom kan jag varmt rekomendera.

Dyra? Hemsida?

#2 www.humledal.com Finns kontaktuppgifter där.
Har både visningsgrimmor och träns därifrån och de är verkligen jättefina.

#2. Tycker inte det är dyrt, med tanke på hur länge man har dom, det är värt varenda krona och lite till.

Tack! :D

#3 Tack!!! Någon annan som har tips?
vart kan man få tag på vita träns o grimmor?
Ett tips är att köpa en hannoveransk nosgrimma, ta bort den undre remmen och köpa ett kedjegrimskaft och spänna i. Vips! Snygg grimma!
#9 se #1 och #7

Jag har fått ett super tips!!!! www.hastboden.se Fina,till superpris
och nära för oss som bor i söder!! Men man kan även beställa!
#11 Ja men jag hittar varken vita träns eller grimmor…
Nu hittade jag på den sida du tipsade om
…men tyvärr inga priser men mejlade dem iallafall….
fler tips på var man kan hitta snygga träns/grimmor i vitt för utställningar till human priser?
Hittade inte på Humledals hemsida…

#15 Nej du måste nog kontakta henne personligen.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Denna hemsida: http://stuteri-finnsta.se
Alla våra utställnings huvudlag kommer från Humledal. Bilder finns på min hemisda www.minishetland.com hon som nu ligger på startsidan (syns ganska tydligt) har nog den "vanligaste" visningsgrimman bland standardshettisar.(Fast hon är en mini) 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Hittade snygga grimmor på www.selar.se
Tack för hjälpen ändå;-D

Jag har annars en del vita lädergrimmor pris från 250 - 350:- Har även vita bomullsgrimmor samt nylongrommor i prisklass 69:-
www.jaboruder.se
#20 såg att du hade vita smala grimskaft, vad tar du för dom??
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Har inga kvar nu, har bara grövre i bomull. Dom kostar 59:-
Men jag kan beställa dom smala i nylon. Dom ligger på 49:- eller om det var 59:- jag minns inte