Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett20-föreningsfrågor-sss
Läst 610 ggr
Annette
0

Manusstopp SP

Nästa Shetlandsponnyn utkommer i december. Manusstopp är 1 november. Enligt notis i senaste tidningen tas bidrag gärna emot :)

Frida-E
0

Jag skriver gärna ihop något repotage eller en artikel, tycker sånt är kul, men vad ska jag hitta på att skriva om?? Jag har total idétorka… Kom gärna med förslag!

Annette
0

Kolla med redaktören.

Annette
0

Manusstopp om två dagar.

Underbar
0

Kommer den inte förren i december? Men brukar man inte få 4 tidningar? har bara fått två.

Cattis
0

#4 Hur länge har du varit medlem då? Om du inte var medlem i början av året då nummer 1 skickades ut så kommer inte det numret.

Nummer 4 brukar komma strax innan jul.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Underbar
0

Jag har varit medlem i 2 år tror jag det är.  Men har ni som är medlemar fått 3 nummer ?

Cattis
0

#6 I så fall borde du ha fått 3 nummer i år.

/Cattis

Underbar
0

Hmm.. va konstig får ringa imorgon så får jag se om jag får det 3 tidningen.

Cattis
0

Vilka nummer har du fått?

den sista kom ju nyligen, i början av oktober.

/Cattis

Annette
0

Om man betalar in medlemsavgiften efter ett visst datum, 1 februari eller 1 mars tror jag det är, missar man första numret av tidningen.

Cattis
0

#10 Ja precis, så även om man var medlem 2006 så får man inte nummer 1 2007 om man inte betalat in senast det datumet.

/Cattis

Underbar
0

Okej men jag fick dom två första nummer 1 och 2 har jag.

Annette
0

Är det inte så att om man som helt ny medlem betalar in nästa års medlemsavgift före 31/10, så får man sista numret av årets tidning också?

Jag vill minnas att jag hörde det nyligen. Jag skall betala min mors medlemsavgift bums, så får hon något kul att läsa till jul ;)

Annette
0

#12. Då skall du kontakta kassören ang nr 3. Är det inte förlaget som skickar ut tidningarna? Det kan ju blivit något fel där.

Underbar
0

Ja det måste de ha blivit ringer och hör i morgon =)